22:35 1396/05/31

با حضور هزار دندانپزشک داخلی وخارجی؛ اولین کنگره دندانپزشکی نقش جهان در اصفهان  برگزار می شود

 

 

به گزارش مفتاح، دکتر کوروش رحیمی نائب رئیس انجمن دندانپزشکی و رئیس کنگره دندانپزشکی نقش جهان، در خصوص برگزاری این کنگره گفت: ششمین کنگره دندانپزشکی از یکم شهریور ماه به مدت دو روز در اصفهان برگزار می‌شود.

وی از به ثبت رسیدن برندی برای کنگره دندانپزشکی در اصفهان سخن گفت وافزود: ما توانستیم نام نقش جهان را برای کنگره به ثبت برسانیم واین برند برای کنگره دندانپزشکی اصفهان به دست آمده است. این کنگره امسال به این نام برگزار می‌شود وبعد از کنگره اکسیدا که در تهران بگزار می‌شود، کنگره نقش جهان است که به نام اصفهان شناخته می‌شود.

بنا به گفته رحیمی کنگره نقش جهان با استقبال بی نظیری روبرو شده است و در هیچ کدام از کنگره‌ها این استقبال سابقه نداشته است. هزار دندانپزشک در کنگره ثبت نام کرده‌اند و 500 نفر در لیست رزرو قرار گرفته‌اند که به لحاظ محدودیت مکانی امکان حضور نداشته‌اند.

وی هدف از برگزاری اولین کنگره دندانپزشکی نقش جهان را ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه دندانپزشکی برشمرد واظهار داشت: بررسی عوارض ایمپلنت ومشکلات رایج در دندانپزشکی اطفال وآموزش جدیدترین روش‌های درمان از مهمترین محورها خواهد بود.

 وی معتقد است برگزاری هر کنگره یک هدف پنهان دارد. برگزاری این کنگره اول برای مردم موثر است، چون با بالا رفتن سطح علمی دندانپزشکان خدمات بهتر وبا کیفیت‌ بیشتر دریافت خواهند کرد.

وی در خصوص سطح علمی کنگره گفت: 40 درصد شرکت کنندگان از خارج از اصفهان هستند. از کشورهای بلژیک، سوئیس، مصرو افغانستان به عنوانمیهمان خارجی در کنگره حضور دارند و سطح علمی کنگره بسیار با کیفیت است. در حاشیه کنگره برگزاری نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی وبرگزاری 20 کارگاه عملی به غنای علمی کنگره افزوده است ودندانپزشکان جوان با شرکت در این کارگاه‌ها در کنار دانسته‌های علمی از لحاظ عملی نیز ارتقا پیدا می‌کنند.

حدود 70 مقاله در این کنگره پذیرفته شده است و شرکت در این کنگره برای شرکت کنندگان 25 امتیاز دارد . اولین کنگره دندانپزشکی نقش جهان از یکم تا سوم شهریور ماه در هتل عباسی اصفهان برگزار می‌شود.

مطالب پیشنهادی