10:39 1396/05/31

به گزارش مفتاح، معاون اورژانس ۱۱۵ شاهرود با اشاره به وقوع دومین حادثه تصادف اتوبوس در کمربندی شاهرود گفت: انحراف اتوبوس زائران عراقی در کمربندی شاهرود ۳ کشته و ۳۰ مصدوم برجای گذاشت.

ناصر سلمان پور اظهار داشت: اتوبوس زائران عراقی بامداد امروز در کمربندی شاهرود دچار سانحه انحراف از جاده شده که در این سانحه 3 نفر جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این اتوبوس حامل 45 زائر عراقی بود خاطرنشان کرد: راننده اتوبوس برای عدم برخورد با یک خودرو و عدم کنترل به‌موقع اتوبوس از جاده منحرف‌ شده است.

معاون اورژانس 115 شاهرود اذعان کرد: 30 نفر از زائران عراقی در این سانحه دچار مصدومیت شدند که 24 نفر از آنان مصدومیت سطحی داشتند و با حضور مأموران اورژانس اقدامات لازم برای بهبود آنان انجام شد.

وی تصریح کرد: ضربه‌های شدید اتوبوس سبب ایجاد مصدومیت و جراحت‌هایی به 6 نفر از زائران شد که در اولین فرصت این افراد به بیمارستان امام حسین (ع) در شاهرود منتقل شدند.

سلمان‌پور بیان کرد: این سانحه در 10 دقیقه بامداد امروز اتفاق افتاد و با دریافت گزارش نیروهای اورژانس با 5 دستگاه آمبولانس به‌سرعت به محل وقوع سانحه اعزام شدند.

این مسئول با بیان اینکه این اتوبوس از مشهد مقدس به سمت قم در حال حرکت بود تأکید کرد: وضعیت افراد منتقل‌شده به بیمارستان رو به بهبود است و آسیب جدی به آنان وارد نشده است.

معاون اورژانس 115 شاهرود با اشاره اینکه در چند روز اخیر این دومین سانحه‌ای است که برای اتوبوس‌ها در کمربندی شاهرود رخ می‌دهد بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس جمعه گذشته در همین منطقه دچار سانحه واژگونی شد و متأسفانه 3 نفر کشته و 35 نفر از سرنشینان این اتوبوس نیز مصدوم شدند.

منبع: تسنیم

 

مطالب پیشنهادی