به گزارش مفتاح، جنگنده‌های سعودی، امروز در ۳۵ نوبت مناطقی در استان‌های مختلف یمنی از جمله صنعا، حجة و تعز را بمباران کردند.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی - آمریکایی، امروز (دوشنبه) نیز مجموعه حملاتی را علیه صنعاء و سایر استان‌های یمنی انجام دادند و خسارات مالی زیادی به اموال خصوصی و عمومی وارد کردند.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله یمن، یک منبع آگاه امنیتی اعلام کرد: جنگنده‌های سعودی طی دو حمله، باغ 21 سپتامبر در شهرستان «معین» و مرکز گردشگری «آیة» در شهرستان «شعوب» واقع در استان صنعاء را هدف قرار دادند و آسمان شهر صنعاء نیز شاهد پرواز جنگنده‌های سعودی بود.

بر اساس این گزارش، این جنگنده‌های در 19 نوبت، شهرستان «حرض» در استان «حجة» و «الطوال» در جازان را بمباران کردند و منزل یکی از شهروندان یمنی در منطقه «دوار» واضع در شهرستان «مستبا» از استان حجة را هدف قرار دادند.

این منبع افزود: جنگنده‌های متجاوز همچنین در 3 نوبت شهرستان «باقم»، در 2 نوبت دو منطقه «رشاحة» و «خلیق» را در شهرستان «کتاف» و 2 نوبت دو منطقه «الصبة» و «الملاحیط» را در شهرستان «الظاهر» واقع در استان «صعدة» را بمباران کردند.

جنگنده‌های سعودی همچنین حملاتی به شهرستان «موزع» در استان «تعز»، به منطقه «حریب نهم» و شهرستان «حریب القرامیش» در استان مأرب داشتند.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی - آمریکایی از 26 مارس 2015 تاکنون در سایه سکوت و انفعال جامعه بین‌الملل، مردم یمن را هدف قرار می‌دهند و هزاران نفر از مردم این کشور را قربانی کرده‌اند که اغلب آنها کودک و زن بوده‌اند.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی