19:41 1396/05/25

دبیر دومین همایش حامیان فرهنگ قرض الحسنه:  گسترش و ساماندهی حامیان قرض الحسنه از اهداف مهم همایش است

 

 

به گزارش مفتاح و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، سید عباس کاظمی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی محور شکل گیری شعار چند سال اخیر از سوی مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: پایه و اساس تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی مسئله کارآفرینی بوده و به نوعی شکل گیری آن مستلزم خودباوری و تقویت بنگاه های خرد اقتصادی است.

 

وی ادامه داد: بانک قرض الحسنه رسالت در راه اندازی بنگاه های کوچک موثر بوده و از همین رو به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی کمک کند.

 

دبیر دومین همایش حامیان فرهنگ قرض الحسنه، با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرض الحسنه در جامعه تصریح کرد: گسترش روح معنوی قرض الحسنه می تواند علاوه بر باز کردن گره‌های اقتصادی به ترویج خیر در جامعه بپردازد و زمینه ساز رشد و توسعه اقتصادی شود.

 

وی با بیان اینکه الگوی توسعه کارآفرینی از طریق توجه به قرض الحسنه می تواند زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات اقتصادی شود، افزود: امروز قرض الحسنه از طریق مشارکت و ارائه تسهیلات به کارآفرینان می تواند به چرخش چرخ اقتصاد کمک کرده و راه گشای بسیاری از قفل های اقتصادی شود.

 

معاون بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان بیان کرد: بانک قرض الحسنه رسالت در عرصه قرض الحسنه  وارد شده تا بتواند کمک حال بنگاه های اقتصادی مختلف باشد و تسهیلات ارزان قیمت را برای توسعه و تحقق پیشرفت های اقتصادی به آن ها ارائه کند.

 

کاظمی افزود: این همایش با هدف گردهمایی حامیان ترویج و گسترش امر ارزشمند قرض الحسنه شکل گرفته و سعی در تحقق بانکداری اجتماعی دارد؛ در برگزاری این همایش قصد داریم از حامیان فرهنگ قرض الحسنه که برای توسعه قرض الحسنه زمینه سازی می کنند، تجلیل کرده و الگوهای مناسبی را برای توسعه این موضوع ارائه کنیم.

مطالب پیشنهادی