16:49 1396/04/28

به گزارش مفتاح، سرهنگ ستار خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه از کسب رتبه اول کشف جرم توسط اداره اگاهی استان اصفهان خبر داد وگفت: مبارزه با جرایم خشن از اهداف اولیه پلیس آگاهی است و 10 نقطه کانون جرم در 7 شهرستان شناسایی شده‌اند.

 

رئیس پلیس آگاهی به اجرای اولین طرح مقابله با کانون‌های جرم در 25 تیرماه اشاره داشت که در این عملیات 50 مجرم دستگیر شدند. انهدام 5 باند جرایم خشن وکشف انواع سلاح سرد و کالاهای قاچاق و اسناد مدارک جعلی از دستاوردهای این عملیات بوده است.

وی در راستای اجرای مصوبه شورای امنیت مبنی بر رعایت نکات امنیتی توسط بانک‌ها وطلافروشی‌ها از پلمب شدن 8 طلافروشی و سه بانک خبر داد وگفت: 586 طلافروشی و35 بانک برای رعایت نکردن نکات ایمنی لازم اخطار دریافت کردند و پلیس در این راه بسیار مصصم است و با متخلفان برخورد می‌کند.

خسروی با تاکید براینکه آگاهی توانسته جرایم خشن در اصفهان را کنترل کند گفت: سارقان بانک ملی خیابان هشت بهشت طرف سه ساعت شناسایی شدند و سارق بانک مسکن هم چندی پیش با همکاری استان فارس دستگیر شد.

وی به انهدام یک باند خشن سرقت اشاره داشت وافزود: این باند در اصفهان وشهرستان‌های اطراف فعالیت داشت ومبادرت به سرقت از منزل، داخل خودرو می کردند و بسیار گستاخ وجسور بودند.

بنا به گفته رئیس پلیس آگاهی سارقان در کوه صفه محاصره می شوند اما پلیس برای محافظت از جان مردم فرصت فرار برای سارقان محیا می‌کند اما رد سارقان در شمال کشور زده می‌شود و روز گذشته با درگیری شدید در شمال کشور دستگیر می‌شود. پاتوق این افراد در اصفهان شناسایی می‌شود ومقدایرزیادی وجه نقد و وسایل مسروقه در این منزل کشف می‌شود.

دستگیری و انهدام باند سارقانی که به  بهانه کارهای خیر وتحویل بسته، اقدام به سرقت طلای زنان مسن می‌کردند، موفقیت دیگر پلیس است که سرهنگ خسروی از افرادی که به وسیله  این سارقان طعمه شده اند  خواست تا به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

 

مطالب پیشنهادی