13:35 1396/04/28

به گزارش مفتاح، بخش خبری 20:30 صدا و سیما در گزارشی کذب مدعی شده بود حمید داودآبادی در اعتراض به حضور امیرحسین مقصودلو در جشن یکسالگی فارس پلاس نوشته است «خجالت کشیدم... هدف وسیله را توجیه نمی‌کند».

بخش خبری 20:30 شبکه دوم سیما سه شنبه شب گزارشی علیه جشن یک‌سالگی فارس پلاس پخش کرد که طی آن، برخی حواشی این مراسم برجسته شده و ضمن سانسور رویدادهای مهم این مراسم و حتی انبوه بازتاب‌ها و واکنش‌های مثبت به آن، به طرز غیرعادلانه‌ای تعدادی واکنش‌های منفی پوشش داده شد.

 در این میان اما یک نسبت خلاف واقع نیز به حمید داودآبادی داده شد و ادعا شد که وی در اعتراض به حضور امیرحسین مقصودلو در جشن یکسالگی فارس پلاس نوشته است «خجالت کشیدم... هدف وسیله را توجیه نمی‌کند».

داودآبادی از برخی سایت‌های معاند و ضدانقلاب و همچنین بخش خبری 20:30 بابت این اقدام گلایه کرد و نوشت: «واقعا جای تاسف دارد که حضرات برای رسیدن به اهداف سیاسی و جناحی خود و کوبیدن افراد، به انتشار اخبار کاملا دروغ متوسل می‌شوند. ظاهرا برای برخی مسلمانان و مومنان! همچنان هدف وسیله را توجیه می کند!»

متن نوشته داودآبادی در صفحه شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی به شرح زیر است:

«پس از انتشار نوشته بنده درباره جشن یک سالگی فارس پلاس، برخی سایت‌های معاند و ضدانقلاب از روی دشمنی و متاسفانه برخی سایت‌ها و کانال‌ها و صفحات اجتماعی داخلی و حتی اخبار ۲۰:۳۰ شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی در روز سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶، از روی شیطنت، آن را به سلیقه خود تغییر دادند!

دوستان اگر فقط یک بار نوشته‌ بنده را بخوانند، متوجه خواهند شد که بنده فقط و فقط به دلیل بی احترامی مجری مراسم، سالن را ترک کردم و به هیچ وجه ربطی به حضور دیگران نداشت و ندارد!

بنده همچون دیگر حاضران، آخر سالن نشسته بودم و اصلا خبر نداشتم چه کسانی دعوت شده یا در ردیف اول نشسته اند و یا قرار است از چه کسانی تجلیل شود! که بخواهم به آنها اعتراض کنم! و مثل بقیه، پس از دیدن گزارش خبری یکی از خبرگزاری متوجه حضور چهره های مختلف شدم.

ضمن احترام به هموطنان و مهمانان و حاضرین جشن، اعلام میکنم که بنده خود را در مقامی نمی بینم که به دلیل حضور هر فردی، مجلسی را ترک کنم که شاید اگر دیگران این کار را در حق بنده انجام دهند، سزاوارتر باشد!

واقعا جای تاسف دارد که حضرات برای رسیدن به اهداف سیاسی و جناحی خود و کوبیدن افراد، به انتشار اخبار کاملا دروغ متوسل میشوند.

ظاهرا برای برخی مسلمانان و مومنان! همچنان هدف وسیله را توجیه می کند!

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا»

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی