12:35 1396/04/27

به گزارش مفتاح، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرا برای کسب رای اعتماد یک گروه آدم را همراه خود می‌آورند که در میان آنها کار چاق‌کن‌هایی هم حضور دارند.

حسن کامران در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (27 تیر 96) با بیان اینکه افراد کارآمد به عنوان وزیر باید انتخاب شوند، گفت: ما با دولت‌های مختلف در مجلس کار کردیم. هر وزیری که می‌خواست رای مجلس را بگیرد یک گروهان آدم به دنبال خود راه می‌انداخت. که در میان آنها 4 نفر کار چاق کن هم هستند.

وی افزود: این وزرا جواب نمایندگان مردم را هم نمی‌دهند. عرضه و کارآمدی پیشکششان. در هیچ دولتی درآمد، هزینه‌شان یکی نبوده، هر دولت که می‌آمده فرمانده اقتصادی نداشته، با یک عطسه مشکل درست می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت: اگر ما یک فرمانده اقتصادی داشتیم برنامه ششم را اجرا می‌کرد. ما در برنامه ششم مصوب کردیم که همه در سامانه هر سه قوه حقوق‌شان را از فروردین اعلام کنند. چرا اینکار انجام نمی‌شود؟

کامران خاطرنشان کرد: در اصل 142 قانون اساسی آمده است که مسئولان ثروت‌شان را اعلام کنند. چرا اینکار انجام نمی‌شود و اینها زمینه اشرافی‌گری است. اقتصاد مقاومتی زمانی اتفاق می‌افتد که حاکم بر خود سخت بگیرد.

وی افزود: ما در برنامه ششم بحث همسان سازی کارگران را فراهم کردیم اما فقط شعار دادیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه در بخش‌های مختلف به ویژه بحث آب از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

منیع: فارس

مطالب پیشنهادی