17:53 1396/04/18

به گزارش مفتاح، صبح امروز با همكاري ماموران پليس آگاهي و با حضور بازپرس جنائي دادگستري استان فارس باز سازي صحنه سرقت مسلحانه از چهار بانك و نحوه شهادت مامور انتظامي استان اصفهان انجام گرفت و سارق با تشريح جزئيات سرقت هاي خود به نحوه به شهادت رساندن مامور انتظامي پس از سرقت از بانك مسكن شعبه ملاصدرا اصفهان پرداخت.

"وحيد اسدي" ، بازپرس جنائي شبعه 17 دادگستري شيراز كه به منظور انجام بازسازي صحنه سرقت هاي صورت گرفته به اصفهان آمده بود در گفت و گوي كوتاهي با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: متهم از 22 ارديبهشت ماه 1394 اقدام به سرقت مسلحانه از بانك ها كرده و آخرين سرقت وي در تاريخ 13 خرداد ماه 1396 از يكي از بانك هاي شيراز بود كه با تلاش هاي صورت گرفته توسط ماموران پليس آگاهي استان فارس چهار روز پيش دستگير شد.

وي با بيان اينكه در مجموع متهم اقدام به 12 سرقت كرده كه دو مورد آن نافرجام بوده است گفت: تحقيقات از متهم ادامه دارد و به زودي با تكميل شدن تحقيقات متهم به سزاي اعمال خود خواهد رسيد.

بازپرس جنائي دادگستري شيراز در پاسخ به اين سوال كه چه حكمي براي متهم صادر خواهد شد اظهار داشت: حكم متهم كه به دليل استفاده از اسلحه و ايجاد رعب و وحشت و شهادت مامور نيروي انتظامي قطعاً محارب است و دستگاه قضائي در مقابل برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه هيچگونه مماشاتي ندارد و انشاء الله مردم عزيز اصفهان و فارس به زودي شاهد اجراي حكم اين متهم خواهند بود.

اسدي در پايان ضمن تسليت به خانواده شهيد استوار "مهدي محمدي"  كه 17 بهمن ماه سال گذشته توسط سارق مذكور به درجه رفيع شهادت نائل آمد گفت: جا دارد از زحمات و تلاش هاي صورت گرفته توسط ماموران فرماندهي انتظامي استان هاي اصفهان و فارس كه در چهارماه گذشته با جديت به دنبال پرونده مذكور بودند تقدير و تشكر كنم و به مردم اطمينان بدهم كه با داشتن چنين ماموران سخت كوش و فداكاري در نيروي انتظامي هيچ احدي نمي تواند امنيت و آرامش آنان را برهم بزند.

گفتني است، مردم حاضر در بازسازي صحنه سرقت مسلحانه در مقابل بانك مسكن شعبه ملاصدراي اصفهان با شعار نيروي انتظامي، تشكر تشكر‌ از تلاش ماموران پليس فارس در دستگيري عامل شهادت شهيد استوار "مهدي محمدي" قدر داني كردند.

مطالب پیشنهادی