به گزارش مفتاح، نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام کسانی که سؤال از رئیس‌جمهور برای مشکل سرمایه‌گذاران کاسپین را امضا کرده‌اند، 75 نفر بوده‌اند و هر کس که امضایش را پس بگیرد به مردم معرفی خواهم کرد.

هاجر چنارانی در جلسه حزب مردم‌سالاری نیشابور که با حضور مصطفی کواکبیان دبیر این حزب و حمید گرمابی دیگر نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: نگاه‌های سیاسی سبب نمی‌شود که بر سر مسائل اصلی باهم اختلاف داشته باشیم.

وی با اشاره به عدم امضای سؤال از رئیس‌جمهور برای حل مشکل سرمایه‌گذاران کاسپین توسط کواکبیان تصریح کرد: من این سؤال را امضا کرده‌ام، به خون پدر شهیدم قسم می‌خورم این اقدام من به دلیل مسائل سیاسی نیست.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای کواکبیان نماینده مردم استان خراسان رضوی نیستند ولی برای من درد است که مشکل موسسه‌های پدیده، کاسپین و ثامن‌الحجج از این استان آغازشده است.

چنارانی تأکید کرد: رئیس‌جمهور به‌عنوان پدر دلسوز باید جوابگو باشد، تمام کسانی که سؤال را امضا کرده‌اند، 75 نفر هستند، سؤال به هیات‌رئیسه تقدیم شده و هر کس که بخواهد امضایش را پس بگیرد به مردم معرفی می‌کنم.

وی گفت: دبیر حزب مردم‌سالاری همسو با دولت است، بنابراین یک سری اقدامات را نمی‌پسندد.

مصطفی کواکبیان نیز در ادامه این جلسه گفت: سؤال از رئیس‌جمهور مشکلی را حل نمی‌کند، راه‌حل کاسپین سیاسی‌کردن نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر سؤال از رئیس‌جمهور مطرح شود مشکل سیاسی می‌شود و دیگر هیچ‌وقت حل نمی‌شود، ما فقط تذکر را امضا می‌کنیم.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی