11:20 1396/04/04

 

به گزارش مفتاح و به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان،  علیرضا قاسمی ریس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان در خصوص  این اتفاق  گفت: عصر روز جمعه دوم تیرماه، زنی 61 ساله از شهروندان نجف‌آبادی، برای اینکه حال و هوایی عوض کند، از منزل خارج شد و روی پله خانه، که در کوچه‌ای فرعی واقع شده بود، نشست؛ از قضا در همین هنگام، یک خودروی سواری که از کوچه اصلی درحال عبور بود، در مقابل خود، موتورسیکلتی را مشاهده کرد و برای اینکه با آن برخورد نکند، از مسیر منحرف شد.

براساس این گزارش، خودروی سواری، با پیرزن برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه، دستِ راست او، از ناحیه بازو، قطع شد و پایش هم شکست.

قاسمی در ادامه افزود:  بلافاصله پس از این اتفاق، شاهدان حادثه با اتاق فرمان 115 تماس گرفتند و واحد امدادی پس از 4 دقیقه در محل حاضر شد.

نیروهای امدادی فوریت‌های پزشکی، پس از حضور بر بالین مصدوم، درحالی‌که جمعیتی انبوه در محل، تجمع کرده بودند و مانع از امدادرسانی می شدند، وظایف خود را مرحله به مرحله انجام دادند و پس از کنترل خونریزی دست و آتل‌بندی پای مصدوم ، وی را به داخل آمبولانس منتقل کردند و به مقصد بیمارستان به راه افتادند که ناگهان، ضربه‌ای محکم توسط افراد حاضر در صحنه به شیشه آمبولانس وارد شد و شیشه را شکست.

گفتنی است، این حادثه از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری می باشد.

مطالب پیشنهادی