11:35 1396/04/01

به گزارش مفتاح، مشاور رسانه ای فرمانده سپاه گفت: روز جهانی قدس، یک جنگ فرهنگی و سیاسی علیه صهیونیست هاست که از جنگ سخت نیز برای آن ها مخرب تر است.

حمیدرضا مقدم فر در پاسخ به سوالی مبنی بر چرایی اهمیت موضوع قدس از دیدگاه حضرت امام(ره) اظهار کرد: بحث نخست، آرمانی و اعتقادی است؛ «قدس» سرزمینی مقدس برای مسلمانان است که از سوی افرادی فاسد که تروریسم دولتی را پدید آورده اند، اشغال شده است.

وی افزود: بحث دوم پیرامون ظلمی است که به ملتی شده است؛ امروز مظلومینی به نام فلسطینیان در برابر ما قرار دارند که بیش از ۶۰ سال از خانه و کاشانه خود آواره شده اند.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه ادامه داد: بحث سوم این است که رژیمی در سرزمین قدس شکل گرفته که با لابی های خود، موتور محرکه ظلم در جهان شده و خون خوار و سخت ترین دشمن برای بشریت و مسلمانان است.

این کارشناس رسانه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه پرداختن به موضوع فلسطین و گرامی داشت روز قدس، تا چه اندازه می تواند منافع ملی ایران را تامین کند گفت: اگر ایران در برابر چنین پدیده هایی سکوت کند، حتما شرایط طوری خواهد شد که نقطه هدف بعدی آن ها، جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: خود آمریکا و رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده اند که ایران، الویت و هدف آن هاست. کاملا طبیعی و عقلانی است که اگر ما دشمن را در عراق و سوریه، معطل و متوقف نکنیم، باید در میدان بهارستان با آن ها بجنگیم.

مقدم فر تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی در اشغالگری خود معارضی نداشته باشد، حتما هدف بعدی شان، دیگر کشورهای اسلامی خواهد بود.  

مشاور رسانه ای فرمانده سپاه همچنین در پاسخ به این سوال که گرامیداشت روز قدس تا چه اندازه توانسته رژیم صهیونیستی را دچار چالش کند اظهار کرد: حضرت امام(ره) فرمودند اگر هر مسلمانی بصیرت داشته باشد و یک سطل آب به سوی اسرائیل بریزد، این رژیم را آب خواهد برد.

وی تصریح کرد: اگر مسلمانان در یک روز مشخص یعنی روز قدس بیرون بیایند و فریاد و اعتراض سیاسی خود را نسبت به تروریسم رژیم صهیونیستی اعلام کنند، همین باعث نابودی این رژیم خواهد شد.

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی