به گزارش مفتاح، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نشت گاز اجاق را عامل انفجار بامداد امروز و خسارت و تخریب تعدادی واحد مسکونی در تبریز اعلام کرد.

آتشپاد دوم جلیل ستاری ضمن تشریح جزئیات انفجار بامداد امروز در تبریز گفت: ساعت ۴:۲۱ دقیقه بامداد امروز حادثه انفجار در یک واحد مسکونی واقع در خیابان انقلاب تبریز به آتش نشانی گزارش شد که بلافاصله و در ساعت ۴:۲۴ دقیقه نیروهای ایستگاه شماره سه در محل وقوع این حادثه حاضر شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: در این حادثه که به دلیل نشت گاز از شعله اجاق واحد مسکونی رخ داده بود، خانه مذکور کاملاً تخریب و یک پیرزن نیز تا گردن در زیر آوار به‌جا مانده از انفجار مدفون شده بود که با تلاش نیروهای امدادی و آتش نشانی از زیر آوار خارج و پس از انجام مراقبت های لازم راهی بیمارستان شد و خوشبختانه بر اساس آخرین اطلاع دریافتی در شرایط مناسبی قرار دارد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز با اشاره به اینکه غیر از پیرزن مصدوم شده این حادثه تلفات و مصدوم دیگری نداشته است، خاطر نشان کرد: البته بر اثر شدت انفجار علاوه  بر اینکه یک واحد مسکونی به صورت کامل تخریب شده، تعداد ۱۷ واحد از خانه های مجاور به محل انفجار نیز دچار خسارت هایی شده اند.

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی