به گزارش مفتاح، فرماندار عجب شیر از ۱۳ مفقودی و ۳ کشته در سانحه سیل امروز در روستای چنار این شهرستان خبر داد و گفت: تمام نیروهای امدادی و نیروهای پادگان ۰۳ ارتش در حال جستجوی افراد مفقودشده هستند.

سید شمس الدین مراثی با بیان اینکه بر اساس گزارش های رسیده ۱۳ نفر در روستای چنار عجب شیر در سیل مفقود شده اند، اظهار داشت: ۳نفر کشته تا حالا گزارش شده است.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در مجموع اوضاع روستاهای سانحه دیده شهرستان عجب شیر توسط امدادگران کنترل شده است، افزود: بیشترین خسارات این سانحه به مردم در روستای چنار و روستاهای دیزج، خانیان و روستای اوریدر وارد شده است. 

فرماندار عجب شیر ابراز داشت: امدادگران هلال احمر شهرستان و تمامی عوامل و مخصوصا مردم و پادگان آموزشی ۰۳ عجب شیر پای کار هستند و مشکل خاصی وجود ندارد. 

فرماندار عجب شیر با اعلام این خبر افزود: تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز از ادارات شهرستان تهیه شده و خوشبختانه تا به حال به روستاهای دیگر این شهرستان خسارتی وارد نشده است.

مراثی با بیان اینکه روستای چنار دچار خسارت زیادی شده است ، اظهار داشت: اکثر فوتی ها و مفقود شده ها مربوط به روستای چنار است.

 

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی