به گزارش مفتاح، محمدابراهیم رضایی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه ویژه امروز (یکشنبه 28 بهمن) این کمیسیون گفت: در این جلسه ابعاد مختلف حادثه اخیر تروریستی زاهدان با حضور عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه، مسئولان وزارت اطلاعات، مسئولان وزارت کشور، نماینده سپاه پاسداران و استاندار سیستان و بلوچستان بررسی شد.

وی افزود: در ابتدای جلسه نماینده سپاه پاسداران از چگونگی حادثه  و کم‌وکیف وقوع حادثه و نماینده وزارت اطلاعات نیز گزارشی از کم‌وکیف فعالیت گروهک‌ها در این استان به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت‌ ملی مجلس تصریح کرد: در این جلسه همچنین عراقچی، معاون وزیر امور خارجه، عنوان کرد که سفیر پاکستان احضار شده و از مسئولان پاکستانی به‌صورت جدی خواسته شده تا با عناصر و گروهک‌هایی که با حمایت عربستان و امارات به پاکستان اعزام و از آنجا وارد کشور ما می‌شوند، برخورد کنند.

رضایی ادامه داد: مسئولان ایرانی عنوان کردند که پاکستانی‌ها مراقب باشند که روابط ایران با پاکستان تحت تأثیر رفتار سوء عربستان، امارت، اسرائیل و آمریکا قرار نگیرد.

نماینده مردم خمین در مجلس اضافه کرد: طبق گزارش‌های ارائه‌شده این حمله تروریستی با حمایت اطلاعاتی عربستان و امارات انجام شده و مواد منفجره استفاده‌شده در این حادثه از خاک پاکستان وارد کشور شده است.

انتهای‌ پیام/

تسنیم

مطالب پیشنهادی