17:20 1398/06/24

سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد گازرسانی به 400 کارگاه صنعتی در شهر گز اصفهان

 

به گزارش مفتاح به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید حسن موسوی با تاکید بر گازرسانی به 400 کارگاه صنعتی در شهر گز گفت: با اجرای حدود شش کیلومتر شبکه گاز، گازرسانی به کارگاه های صنعتی در منطقه گز در حال انجام است که شبکه گذاری آن به اتمام رسیده و علمک گذاری آن در حال اجراست.

 

وی افزود: شهرگز به دلیل داشتن خاک رس مرغوب و کوره های آجر پزی یکی از قطب های صنعت تولید آجر ایران است و شرکت گاز استان اصفهان با گازرسانی به شهرک صنعتی گز (منطقه کوره های آجرپزی) در سال 1388،به طور قابل ملاحظه ای باعث جلوگیری از مصرف سایر فرآورده های نفتی و کاهش آلودگی محیط زیست این منطقه گردید.

 

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: درحال حاضر حدود 70 کوره آجرپزی از گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک تحت عنوان مشترک عمده از این نعمت الهی بهره مند هستند.

 

وی، با اشاره به اینکه شهر گز دارای 105 کیلومتر شبکه گازرسانی است،گفت: از این مقدار 25 کیلومتر شبکه تغذیه، 85 کیلومتر شبکه شهری است و همچنین با نصب بیش از 4 هزار وش 708 انشعاب (علمک) خدمت رسانی به بیش از 8هزار و  619 مشترک صورت می پذیرد.

 

سید حسن موسوی، افزود: این شهر دارای 2 جایگاه C.N.G ، 3 ایستگاه C.P.S، 1 ایستگاه T.B.S بوده و گازرسانی به کوره های آجرپزی گز به کمک 70 ایستگاه M.R.S انجام می شود.

 

گفتنی است؛ در پی گازرسانی به 400 واحد صنعتی شهر گز حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر ، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی از مدیر عامل و کارکنان شرکت گاز استان اصفهان تقدیر کرد.

 

 

مطالب پیشنهادی