8:27 1399/05/21

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان خبر داد: کمک مومنانه با اجرای طرح اطعام غدیر

به گزارش مفتاح و به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، شهریار انصاری طادی ضمن اشاره به اجرای طرح اطعام غدیر در دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر ، اظهار کرد: این طرح با تاسی از سیره امیرالمومنین حضرت علی (ع)  و در راستای تحقق  فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص کمکهای مؤمنانه با حضور همدلانه مردم نیکوکار و خیرین گرامی برگزار  شد .

 وی با بیان اینکه هدف این طرح کمک به نیازمندان جامعه با حفظ کرامت آنان است، افزود: گروه هدف طرح اطعام غدیر افراد نیازمند و بی‌بضاعت شناسایی شده‌ای هستند که  مستحق دریافت این کمک‌ها می باشند.

انصاری طادی گفت: در طرح اطعام غدیر خیّرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان بیش از 1000 سبدهای غذایی شامل برنج، روغن ،ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی،  گوشت و مرغ را تهیه و به دست نیازمندان شناسایی شده می رسانند.

رییس جمعیت هلال احمرشهرستان اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از اعمال سفارش شده در روز غدیر اطعام است، به همت خیرین و داوطلبان این جمعیت تعداد 1000 پرس غذای گرم نیز تهیه و در روز عید بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

انصاری طادی با اشاره  به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا تصریح کرد : 10 هزار بسته های بهداشتی آماده شده شامل مواد ضدعفونی کننده ، ماسک و .... در بین بیماران خاص توزیع شد.

 

 

مطالب پیشنهادی