19:28 1397/12/14

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان: کلیه مطالبات سال 96 بخش خصوصی پرداخت شد

 

به گزارش مفتاح و به نقل از روابط عمومی، حسین بانک   درباره پرداختی‌های سازمان بیمه سلامت در استان اصفهان افزود: با این پرداختی‌های جدید، کلیه مطالبات بخش خصوصی اصفهان در سال 96 به طور کامل تسویه و پرداخت شده است.

وی بیان کرد: توسعه نظام بیمه سلامت یکی از مهمترین فرامین مورد تاکید در سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری، قانون برنامه پنجم توسعه و یکی از اهداف اصلی سازمان بیمه سلامت ایران است.

بانک ادامه داد: تعامل و همکاری مطلوب با کلیه ذینفعان و شرکای کاری به ویژه دانشگاه علوم پزشکی و تامین کنندگان خدمات سلامت در بخش خصوصی با رویکرد ارتقای مستمر فرآیندهای ارائه خدمات به بیمه شدگان، یکی از اهداف دولت است.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان افزود: با تلاش‌های انجام شده و تعامل با سازمان برنامه و بودجه، مطالبات موسسه‌های تشخیصی و درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت در بخش دولتی، دانشگاهی و خصوصی از دی ماه سال جاری تاکنون به صورت مستمر پرداخت شده است. همچنین پرداختی به سطح یک روستائی تا پایان شهریور ماه به طور کامل تسویه و مطالبات مهر 97 نیز در حال پرداخت است. امیدواریم استمرار پرداختی‌های منظم بیمه سلامت به ارائه کنندگان خدمات، منجر به بالا رفتن کیفیت خدمات سلامت و رضایت بیمه شدگان شود.

 

مطالب پیشنهادی