16:09 1399/09/09

به گزارش مفتاح وبه نقل از پایگاه خبری پلیس سردار "محمدرضا میرحیدری"، در گفت و گو با خبرنگار گفت: در راستای مصوبات قرارگاه مبارزه با سرقت استان طرحی به منظور شناسایی و دستگیری سارقان توسط کارگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در سطح استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که به مدت یک هفته اجرا شد ضربه محکمی به سارقان و دستبرد زنندگان به اموال عمومی وارد آمد و 200 سارق که در زمینه سرقت منزل، مغازه اماکن خصوصی، خودرو، موتورسیکلت و محتویات داخل خودرو فعالیت داشتند دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی از کشف 700 فقره سرقت با اعترافات متهمان خبر داد و گفت: در این طرح 39 فقره سرقت منزل، 25 فقره سرقت مغازه، 218 فقره سرقت اماکن خصوصی، 93 فقره سرقت موتورسیکلت، 185 فقره سرقت محتویات داخل خودرو و 140 فقره سرقت خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 50 میلیارد ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: مراحل قانونی تحویل اموال مسروقه به مال باخته در دستور کار قرار گرفته و متهمان دستگیر شده نیز برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه بیشتر افراد دستگیر شده جزو افراد سابقه دار هستند به این گونه افراد هشدار داد و گفت: پلیس تمامی رفتار و حرکات مجرمانه مجرمان سابقه داری که به دلیل شیوع ویروس کرونا با رأفت اسلامی از زندان آزاد شدند را به طور هوشمندانه رصد کرده و در صورت ارتکاب هر گونه عمل مجرمانه با آنان برخورد خواهد کرد.

 

مطالب پیشنهادی