18:32 1397/06/06

 

 

 

به گزارش مفتاح و به نقل از  خبرگزاری پلیس، سردار "مهدی معصوم بیگی"  اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان "نطنز" حین اجرای طرح ایست بازرسی و کنترل خودروهای عبوری تعداد 6 دستگاه خودروی سبک را متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از خودروها بازرسی شد که تعداد 2 هزار و 275 عدد تاچ گوشی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی از دستگیری 13 قاچاقچی در این زمینه خبر داد و بیان داشت: ارزش تاچ های کشف‌ شده توسط کارشناسان 10 میلیارد ریال اعلام‌شده است.

سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: طرح‌های پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه تداوم دارد و نیروی انتظامی هرگز اجازه جولان مفسدان اقتصادی را نخواهد داد.

  همچنین در راستای مبارزه با کالای قاچاق رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک محموله پارچه و مکمل بدن‌سازی به ارزش یک میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

 

سرهنگ "سعيد سليميان" در این خصوص گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان از دپوی یک محموله پارچه و مکمل بدن‌سازی مطلع و وارد عمل شدند.

وي افزود: پس از هماهنگي با مراجع قضائی از محل موردنظر بازرسي شد که تعداد 34 طاق پارچه و 23 کارتن پودر و مکمل بدن‌سازی کشف شد.

سرهنگ سليميان گفت: درمجموع ارزش محموله کشف‌ شده توسط کارشناسان یک میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و ادامه داد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

 

 

مطالب پیشنهادی