به گزارش مفتاح و به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار "مهدی معصوم بیگی"  اظهار داشت: پس از اعلام خبری توسط پلیس مبارزه بامواد مخدر شهرستان "مهریز" استان "یزد" به پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مبنی بر اینکه یک سوداگر مرگ مقدار زیادی ماده مخدر شیشه را در کویر "خوروبیابانک" مخفی کرده، ماموران وارد عمل شدند.

وی افزود: یک گروه از ماموران مجرب پلیس استان های اصفهان و یزد به محل اعلامی توسط این سوداگر مرگ اعزام و پس از خاکبرداری 18 ظرف پلاستیکی حاوی شیشه را که زیر یک درخت تاغ مخفی کرده بود، کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص شد این محموله از مرزهای شرقی وارد کشور شده و متهم قصد انتقال آن به مرکز کشور را داشته، گفت: در این عملیات 167 کیلو ماده مخدرشیشه کشف شد.

سردار معصوم بیگی اظهار داشت: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده مقدماتی و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: اعلام به موقع، تیزبینی، هوشیاری و همکاری خوب پلیس استان یزد با پلیس اصفهان منجر به کشف این محموله سنگین مواد افیونی شد که امید است شهروندان نیز با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند و اخبار مربوطه را از طریق سامانه 110 اعلام کنند.#

مطالب پیشنهادی