13:27 1399/09/06

 به گزارش مفتاح، خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر" بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه های مقابله ای خود با محتکران کالاهای اساسی مردم با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار تعداد زیادی لوازم گرمایشی در یک منزل مسکونی در شهر اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و ماموران اداره تعزیرات حکومتی از منزل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات 40 دستگاه پکیج، 120 دستگاه رادیاتور و 48 دستگاه پنل رادیاتور کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مالک اصلی، مشخصات انبار و آمار کالاهای خود را در سامانه انبارهای اداره صنعت و معدن و تجارت ثبت نکرده و هیچ گونه خروجی به بازار نداشته اظهار داشت: براساس بررسی های کارشناسی صورت گرفته احتکار این اقلام توسط فرد مذکور محرز برای وی پرونده قضائی تشکیل شد.

سرهنگ هاشمی فر، ارزش کالاهای احتکاری مکشوفه در این عملیات را براساس ارزیابی های بعمل آمده توسط کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه مالک اصلی کالاها به همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

مطالب پیشنهادی