16:40 1396/04/16

به گزارش مفتاح، سرهنگ جهانگير كريمي، در گفت وگو باخبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان هاي كاشان، نائين ، خميني شهر و لنجان در چهار عمليات جداگانه طي 24 ساعت گذشته مقدار 113 كيلو و 400 گرم مواد مخدر را كشف و تعداد هفت نفر از قاچاقچيان را دستگير كردند.

وي افزود: از اين مقدار مواد مخدر كشف شده 107 كيلو و 900 گرم ترياك و پنج كيلو و 500 گرم هروئين بود و از قاچاقچيان دو دستگاه كاميون، يك دستگاه تريلي و يك دستگاه سواري پژو 405 توقيف شد.

اين مقام مسئول با بيان اينكه مواد مخدر كشف شده به صورت ماهرانه در خودروها جاسازي شده بود گفت: با اشرافيت بالا، تيزهوشي و تخصص ماموران پيچيده ترين جاسازي ها نيز از ديد آنان پنهان نمي ماند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي اولويت اصلي اين فرماندهي را مبارزه با مواد مخدر عنوان كرد و گفت: طرح هاي مقابله اي پليس استان به صورت روزانه در تمام محلات و گلوگاه ها انجام مي شود و به همت و تلاش ماموران مسير هاي اين استان براي سوداگران مرگ ناامن شده است.

با اجراي مرحله ديگري از طرح محله محور كه توسط ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان انجام شد تعداد چهار محل فروش مواد مخدر شناسائي و با حكم مقام قضائي پلمپ شد.

 

همچنین به گفته سرهنگ "حسن ياردوستي"فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در راستاي افزايش ارتقاء امنيت در محله هاي اصفهان طرح بزرگ محله محور با بكارگيري كليه توان و امكانات کلانتري ها به اجرا گذاشته شد.

وي هدف از اجراي اين طرح را پاک ساري محله هاي اصفهان و برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سارقان ومتهمان تحت تعقيب عنوان كرد و اظهار داشت: در جريان اجراي طرح مذكور تعداد چهار منزل مسكوني كه به محلي براي فروش مواد مخدر تبديل شده بودند شناسائي و با حكم مقام قضائي نسبت به پلمپ آنها اقدام شد.

اين مقام مسئول دستگيري ده ها نفر از توزيع كنندگان مواد مخدر، سارقان، متهمان تحت تعقيب و معتادان متجاهر را از ديگر دستاورد هاي اين طرح عنوان كرد.

 

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان اضافه کرد : در اين 13دستگاه خودرو و 3 دستگاه موتورسيکلت مسروقه نيز كشف و به مالباختگان تحويل شد.

اين مقام انتظامي همچنين از کشف بيش از 3کيلو گرم انواع مواد مخدر و 42 قبضه سلاح سرد خبر داد و گفت: متهمان دستگير شده در اين طرح پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

سرهنگ "ياردوستي "با تقدير از همكاري و همراهي خوب مردم در طرح ها و برنامه هاي انتظامي گفت: اجراي اين گونه طرح ها حاصل همكاري مشترك مردم و پليس است و انشاء اله با اين تعامل و مشاركت خوبي كه در بين مردم شهرستان وجود دارد در آينده شاهد پاك شدن همه محلات از لوث وجود مجرمان و افراد هنجارشكن خواهيم بود.

گفتني است در هنگام اجراي پلمپ محل هاي فروش مواد مخدر جمعيت زيادي از ساكنان با تجمع در محل با سردادن شعار "نيروي انتظامي، تشكر تشكر"از اين اقدام پليس اصفهان كه باعث برگشتن آرامش به محله آنان شده قدرداني كردند.

مطالب پیشنهادی