15:26 1397/05/17

 

 

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از تسنیم، سردار غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه حضور در مناطق محروم شهرستان بجنورد در جمع خبرنگاران از برنامه قاطع بسیج در برخورد با محتکران خبرداد و اظهارداشت: در شرایطی که مردم تحت فشارهای تورم و گرانی هستند برخی دست به احتکار و انبار کردن مایحتاج اصلی زندگی مردم زده‌اند که باید برخورد جدی با آن‌ها شود.

 

وی درباره برنامه بسیج در رابطه با کشف و برخورد با محتکران افزود: برنامه‌ای در جهت شناسایی محتکران و کسانی که انبار می‌کنند به تمام رده‌های مقاومت ابلاغ شده و رده‌های مقاومت در سراسر کشور در این زمینه مأمور شده‌اند.

 

غیب‌پرور با بیان اینکه باید هم‌افزایی انقلابی در کاهش فشارها بر مردم انجام شود، تصریح کرد: یکی از راه‌های کاهش فشارها٬ نظارت و بازرسی و شناسایی است که البته با هماهنگی و کمک مراجع ذی‌ربط قانونی امکان‌پذیر است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به کسانی که ‌نسبت به مردم با احتکار کردن و انبار کردن ظلم می‌کنند هشدار داد و گفت: اول نصیحت می‌کنم و به آن‌ها می‌گویم که در ادامه با برخورد انقلابی نیروهای مردمی مواجه خواهند شد و بنابراین اگر شناسایی و دستگیر شدند مراجع قضایی قرار است برخورد قاطع و جدی با این محتکران داشته باشند. امیدواریم بار مردم را اضافه نکنند.

 

وی اعلام کرد: در روزهای گذشته کشف چندین انبار احتکار خودرو، برنج، لوازم یدکی خودرو و لوازم ساختمانی از دستاورد‌های این برنامه بسیج است و هم‌چنین برخی سرشاخه‌های این احتکار هم دستگیر شده‌اند.

 

مطالب پیشنهادی