20:01 1398/03/16

به گزارش مفتاح, تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار دوستانه خود با سرمربیگری مارک ویلموتس از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم سوریه رفت که نیمه اول بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم ایران به پایان رسید.

داور: علیرضا فغانی

کمک داوران: رضا سخندان و محمد منصوری

کارت زرد: عمر میدانی( سوریه)

کارت قرمز:

گل: علیرضا جهانبخش( دقیقه ۳۰) و مهدی طارمی(37)برای تیم ملی ایران

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:

علیرضابیرانوند،احسان حاج صفی،مرتضی پورعلی گنجی،مجید حسینی،میلاد محمدی،امید ابراهیمی،کریم‌ انصاری فرد،علیرضا جهانبخش،وحید امیری،رامین رضاییان و مهدی طارمی

سرمربی: مارک ویلموتس

ترکیب تیم سوریه:

احمد مادانیح، عمر میدانی، خالد المهید، شب علی، موید علاجان، علا الشبلی( از دقیقه ۴۴ عبدل مالک الونزا)، محمود الموعاویز، محمد المرامور، عمر سوما، محمد الوائک، تامیر حاج محمد

سرمربی: ردوان شیخ حسن

اتفاقات مهم بازی:

دقیقه یک بازی تیم ملی صاحب یک موقعیت گلزنی شد که این فرصت از دست رفت.

دقیقه یازده مدافعان سوریه روی کریم انصاری فرد مرتکب خطا پشت محوطه جریمه شدند که این ضربه کاشته را حاج صفی زد و توپ راهی کرنر شد و کرنر هم حاصلی برای ملی پوشان ایران نداشت.

دقیقه ۱۴ سوریه اولین ضربه کرنر خود را زد که مدافعان تیم ملی توپ را دفع کردند.

دقیقه ۲۰ شوت از راه دور بازیکن سوریه با اختلاف کمی از بالای دروازه تیم ملی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳ یک ضربه کرنر دیگر برای تیم ایران بی حاصل از دست رفت.

دقیقه ۲۷ ارسال بازیکنان سوریه در محوطه جریمه به عمر سوما رسید  و ضربه سر او با اختلاف کمی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰ گل اول تیم ملی: امید ابراهیمی در میانه میدان به خوبی توپ را کنترل کرد و در نهایت توپ در محوطه جریمه به جهانبخش رسید و او هم با یک شوت دقیق دروازه سوریه را باز کرد.

دقیقه ۳۷گل دوم تیم ملی ایران: کریم انصاری فرد با یک پاس پشت پای دیدنی مهدی طارمی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او هم توانست گل دوم تیم ایران را به ثمر برساند.

 

فارس

مطالب پیشنهادی