12:57 1399/06/30

اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹، «پنج گنج» از استان اصفهان در آخرین کنکور قرن

 
 
به گزارش مفتاح و به نقل از  خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سازمان سنجش نتایج کنکور سراسری ۹۹ را زودتر از موعد اعلام کرد و مشخص شد دو اصفهانی در گروه زبان و هنر در بین سه برتر قرار گرفته اند.

بر این اساس، حانیه منصوری نهجیری از اصفهان در گروه آزمایشی هنر رتبه ۲ و آنیتا محمدی از اصفهان در گروه آزمایشی زبان رتبه ۳ را کسب کردند.


بررسی ۱۰ نفرِ برتر گروه‌های آزمایشی دیگر نشان می‌دهد که سه اصفهانی در بین ۱۰ نفر برتر گروه‌های ریاضی و فنی و علوم انسانی قرار گرفته اند.


آرمین ثقفیان از اصفهان در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی رتبه ۴ را به دست آورد و در گروه آزمایشی علوم انسانی هم محسن سیاه مرد از خمینی شهر رتبه ۴ و مهدی ضیائی آذرخورانی  رتبه ۷ را کسب کردند.
امسال ۸۴ هزارو ۴۵۸ داوطلب از استان اصفهان در پنج گروه آزمون سراسری ثبت نام کردند که از این تعداد، ۵۱ هزار و ۶۳۹ نفر خانم و ۳۲ هزار و ۸۱۹ نفر آقا بودند.


آزمون سراسری ۹۹ امسال به علت کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در چهار روز از ۲۹ مرداد تا اول شهریور در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی برگزار شد.
۳۹ حوزه امتحانی در ۲۶ شهراستان اصفهان امسال میزبان، این آزمون بودند.

 

مطالب پیشنهادی