11:24 1398/10/07

به گزارش مفتاح،  سردار" محمد علی نوری نژاد"  با اشاره به متنوع بودن ماموریت ها در نیروی انتظامی گفت: برای این که ماموران ناجا بتوانند ماموریت های خود را به بهترین نحو انجام دهند مقاطع آموزشی مختلفی برای آن ها پیش بینی شده است.

وی افزود: در این رابطه دانشگاه امین نیروی انتظامی مامور تربیت افسران در رسته های مختلف است و مراکز آموزشی درجه داری نیز به همین ترتیب وظیفه تربیت درجه داران توانمند و با دانش را عهده دار هستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی بیان کرد: طی هفته جاری در مرکز آموزشی شهید چمران، مرکز آموزشی شهید بهشتی و دانشگاه امین ناجا بیش از هزار درجه دار و افسر پلیس، دانش آموختگی خود را جشن گرفته و در محل های خدمتی خود به کارگیری شدند.

وی با بیان اینکه آموزش در نیروی انتظامی مبتنی بر قانون است، تصریح کرد: تجربه اجرایی ماموریت های مختلف در اختیار پلیس است و ماموران  همان طور که با مجرمان متنوعی سروکار دارند با شگردهای مختلف برای مقابله با آنان نیز آشنا هستند.

این مقام عالی انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس باید با شگردهای جدید و متنوع مجرمان آشنا باشد، اظهار داشت: در همین رابطه اقدامات خوبی صورت گرفته و آشنایی با فناوری های نوین مقابله با جرایم جزو محتوای درسی افسران و درجه داران جدید در مراکز آموزشی و دانشگاه علوم انتظامی امین قرار می گیرد.

سردار نوری نژاد با بیان اینکه در کنار آموزش های موثری که به درجه داران و افسران ارائه می شود، افزایش بصیرت کارکنان نیز در دستور کار قرار می گیرد، گفت: مراسم امروز دانش آموختگان مرکز شهید بهشتی هم در محتوا و هم در اجرا از نظم بالایی برخوردار بود و معنویت خوبی همراه داشت و رجزخوانی ها و سرودها نشان می داد که همکارانمان در بُعد معنوی نیز کار کرده اند.

 

مطالب پیشنهادی