16:22 1396/10/25

جانشين فرمانده انتظامي استان: پليس هوشمندانه مراقب فتنه های دشمن است

 

 

به گزارش مفتاح و به نقل از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ" حسين حسين زاده" در آئين صبحگاه عمومي فرماندهي انتظامي استان ضمن تسليت حادثه جان باختن دريانوردان كشتي نفت كش سانچي اظهار داشت: طي روز هاي گذشته ملت ايران شاهد برخي ناآرامي ها در كشور بود كه توسط دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران طراحي شده بودند.

وي افزود: ملت ايران از اولين روزهاي پيروزي انقلاب حوادث تلخ و شيرين بسياري را به خود ديده و در طول 4 دهه از عمر انقلاب فراز و فرودهاي مختلفي را تجربه كرده است و با اتكا به خدا و حفظ وحدت و انسجام ملي و ديني توانسته مدل جديدي از مردم سالاري فقه مترقي شيعه را به جهان معرفي كند .

سرهنگ حسين زاده خاطر نشان كرد: اينكه كماندوهاي قوي ترين ارتش جهان با دارا بودن بزرگترين ذرّادخانه هسته اي در مقابل سپاهيان مخلص ما تسليم شده و اشك ندامت ريختند و اينكه رژيم اشغالگر قدس كه شعار نيل تا فرات را سر مي داد امروز براي دفاع از خود ديوارهاي بتني ايجاد كرده و در مقاطع مختلف از جبهه مقاومت سيلي خورده نشان از بارقه هاي اقتدار نظام جمهوري اسلامي است.

جانشين فرمانده انتظامي استان آمريكا را عامل بيشترين توطئه ها و فتنه ها عليه نظام جمهوري اسلامي عنوان كرد و اظهار داشت: بي دليل نبود كه حضرت امام (ره) به آمريكا لقب شيطان بزرگ را دادند.

وي افزود: آمريكا بعد از پيروزي انقلاب از هيچ تلاشي براي براندازي نظام اسلامي ايران دريغ نكرد، از كودتاي نوژه گرفته تا ناآرامي هاي خوزستان، نقشه تجزيه كردن كشور و استفاده از بد نام ترين و و روسياه ترين گروهك تروريستي جهان يعني منافقان كه بيش از 17 هزار نفر از انسان هاي مومن، متدين ، متفكر ، انديشمندان و خدمتگزاران كشور را ترور كردند و ايجاد تفرقه و فتنه در سال هاي 78 و 88 و در تمام اين روزهاي سخت مردم ايران پاي آرمان ها و ارزشهاي نظام ايستادند و خم به ابرو نياوردند.

سرهنگ حسين زاده با بيان اينكه پليس هوشمندانه مراقب فتنه هاي دشمن است و هرگز اجازه نا امن كردن جامعه را به هيچ شخص يا گروهي نخواهد داد افزود: آمريكا و ايادي آن بدانند كه دليرمردان نيروي انتظامي در تمام مراحل و روزهاي سخت در ركاب مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) و در خدمت مردم با بصيرت ايران عزيز هستند.

جانشين فرمانده انتظامي استان خاطر نشان كرد: اگر رهبر حكيم و فرزانه انقلاب لقب مجاهدين في سبيل الله را به نيروهاي انتظامي عطا كردند بي دليل نيست چرا كه اين نيرو تا كنون توانسته از تمام فتنه ها سربلند بيرون بيايد و در حوادث اخير هم همه ديدند كه در نهايت اقتدار، خويشتنداري و مدارا به نا آرامي هاي عده معدودي كه قصد نا امن كردن جامعه را داشتند پايان داد.

مطالب پیشنهادی