15:08 1397/04/24

 

 


به گزارش مفتاح و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، داریوش اسماعیلی اظهار کرد: پس از تجربه موفق در برگزاری همایش "ایمنی و حقوق ورزشی در اجرای تورهای طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی" قصد داریم دومین همایش استانی در حوزه گردشگری را برگزار کنیم. این همایش تحت عنوان "نقش مهمانپذیری و هتلداری در صنعت گردشگری اصفهان" و با هدف بررسی وضعیت کنونی و ارایه پیشنهادها برای چشم اندازهای آتی در حوزه مهمانپذیری و هتلداری اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش به همت مرکز علمی فرهنگی و گردشگری نقش جهان و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان اضافه کرد: در این همایش برخی مسئولان شهری و استانی، متخصصین و اساتید دانشگاه ها در حوزه گردشگری، فعالان و شاغلان در این حوزه و دانشجویان، چهارشنبه 27 تیرماه در تالار دکتر شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حضور خواهند یافت.

اسماعیلی ادامه داد: محورهای این همایش شامل "سرمایه گذاری"، "آموزش و مدیریت"، "بوم گردی"، "ارتقا و برندسازی"، "هتلداری سبز" و "صنایع وابسته" است. همچنین سخنرانی و نشست تخصصی و پنل پرسش و پاسخ در این همایش استانی برنامه ریزی شده است.

وی اظهار کرد: امیدواریم چنین همایش هایی با ارایه راهکارهای کاربردی و استفاده از بروندادهای قابل اتکا و قابل استفاده آن، به ارتقا سطح کیفی مهمانپذیرها و هتل های استان اصفهان کمک کند.

همایش "نقش مهمانپذیری و هتلداری در صنعت گردشگری اصفهان (وضعیت کنونی؛ چشم اندازها)، چهارشنبه 27 تیرماه ساعت 8 الي 12 در تالار دکتر شریعتی واقع در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

مطالب پیشنهادی