10:12 1398/02/19

به گزارش مفتاح، آرمین هادی‌پور در خصوص حضورش در مسابقات جهانی برای بار دوم اظهار داشت: به اینکه قرار است رویداد جهانی را برای دومین تجربه کنم فکر نمی‌کنم و با این دیدگاه  در مسابقات ظاهر خواهم شد که اولین حضور خود در یک رویداد معتبر را تجربه خواهم کرد.

وی ادامه داد: بچه‌ها برای حضور در مسابقات جهانی زحمت زیادی کشیدند و یکی از سخت‌ترین و سنگین‌تر اردوها را پشت سر گذاشتند. متاسفانه شرایط اقتصادی کشور مناسب نیست و ما سعی خواهیم کرد مانند تمام رویدادهای گذشته در این دوره سنگ تمام گذاشته و با درخشش خود دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی 2017 در خصوص شانس خود برای کسب اولین مدال طلای جهان در وزن نخست گفت: سعی می‌کنم به این موضوع اصلا فکر نکنم. دوره گذشته به این مسئله فکر کردم، اما شرایط را طوری برایم رقم زدند که نتوانستم مدال طلا را کسب کنم. در منچستر تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم بهترین توانایی خود را به نمایش گذاشته و نتیجه زحمات خودم، کادرفنی و خانواده را دریافت کنم.

هادی‌پور در خصوص رقبای خود عنوان کرد: شرایط تکواندو در حال حاضر به گونه‌ای است که نمی‌توان تنها روی یک نفر حساب کرد. در حال حاضر همه کشورها خوب هستند و از بازی اول تا بازی پایانی همه دیدارها حکم فینال را دارد و باید به گونه‌ای به میدان بروم که غافلگیر نشوم. در وزن 54- کیلوگرم اکثر رقبا جوان هستند و تکواندوکارانی در منچستر حضور دارند که در المپیک جوانان به مدال دست پیدا کردند.

وی در خصوص شانس تیم ملی تکواندو برای سومین عنوان قهرمانی جهان تاکید کرد: همه بچه‌ها تیم ملی خوب هستند و از انگیزه بالایی برخوردار هستند. همه اعضای تیم جوان و تشنه کسب مدال هستند و در این شرایط سعی خواهیم کرد تا با کسب عنوان قهرمانی یک ستاره دیگر به دو ستاره قبلی خود اضافه کنیم. 

تسنیم

مطالب پیشنهادی