رئیس کل دادگستری استان اصفهان: نیروهای انتظامی، چشم و گوش قضات هستند

 

 

به گزارش  مفتاح وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، "محمد رضا حبیبی" در دیدار سردار معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: قوه قضائیه به نیروی انتظامی که به نوعی ضابط دستگاه قضائی است هم تعلق دارد و جدای از این قوه نیست و بنابر این بایستی هفته قوه قضائیه را به این عزیزان نیز تبریک گفت.

وی با بیان اینکه معتقدم دستگاه قضائی و نیروی انتظامی مکمل هم هستند تصریح کرد: نیروهای انتظامی که به عنوان ضابطان قضائی عمل می کنند در واقع چشم و گوش قضات در صف و در صحنه و در تشکیل پرونده جرایم مشهود و در جرایم غیر مشهود که قاضی به آن ها ارجاع می دهد هستند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خاطر نشان کرد: مسلماً اگر نیروهای انتظامی نباشند قاضی مثل یک انسانی که است که دست و چشم و گوش ندارد و عملاً کارآیی خودش را از دست می دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: از آن طرف زحمات نیروهای انتظامی در مقابله با جرایم مشهود زمانی می تواند مؤثر باشد که دستگاه قضایی از آن ها حمایت کند و آرایی که قضات صاد می کنند بازدارنده باشند.

حبیبی خاطر نشان کرد: بحمدالله هم در کشور و هم در سطح استان اصفهان همکاری وهماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه قضائی و نیروی انتظامی وجود دارد و این هماهنگی ها باعث حل مشکلات مردم شده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ایجاد تحولات جدید در دستگاه قضائی با انتصاب آیت الله "رئیسی" به عنوان رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: به یاری خداوند افق روشنی پیش روی نظام ما قرار دارد و ان شاءالله با کمک نیروی انتظامی می توانیم بیشتر از گذشته گره ها و مشکلات زندگی را حل کنیم.

مطالب پیشنهادی