به گزارش مفتاح نیوز به نقل از روابط عمومی هیئت گلف استان همدان؛ به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری چند اصله نهال در سایت تخصصی مینی گلف همدان غرس شد .
علی اصغر سالوند رییس هیئت گلف استان بیان کرد:هیئت گلف همدان علاوه بر انجام فعالیت های ورزشی در بخش فرهنگی نیز فعالیت های متنوع و گسترده ای انجام می دهد که بهترین آن کاشت نهال در سایت تخصصی مینی گلف، در راستای فرهنگ سازی در این زمینه می باشد .
وی ادامه داد : امسال نیز همچون سال‌های گذشته این اقدام نیک را با همکاری بسیار خوب اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان انجام دادیم .
سالوند ادامه داد: اسفندیار خزائی مدیر کل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ، حمید سیفی مدیر کل ورزش و جوانان و عبداله فیاض مدیرعامل شرکت گاز استان با حضور خود و کاشت نهال ، در راستای ترویج این سنت حسنه در بین مردم به ویژه ورزشکاران اقدام نمودند که بر خود واجب میدانم مراتب سپاس و قدردانی را به جهت حضور سبز آنها اعلام کنم .
در حاشیه این مراسم سالوند گفت : پانزدهم اسفند ماه روز درختکاری فرصت مناسبی برای توسعه فضای سبز می باشد و از کلیه بازیکنان و مربیان هیئت گلف انتظار دارم در خصوص حفظ و نگهداری آن در طول سال بیشتر از قبل همکاری کنند .
وی تصریح کرد:حفظ و صیانت از منابع طبیعی در یک روز و یک هفته نباید خلاصه شود و برای حفظ و نگهداری از این سرمایه های خدادادی باید در تمامی طول سال کوشش نمود.
گفتنی است سایت تخصصی مینی گلف همدان که در مجموعه ورزشی سردار شهید علیرضا شمسی پور واقع گردیده است یکی از بهترین سایت های تخصصی مینی گلف در کشور سر سبز و عزیزمان ایران می باشد که علاوه بر داشتن استاندارد های لازم دارای فضای سبز و آب نمای زیبایی نیز هست که بر ویژگی های منحصر به فرد آن می افزاید.

 

 

مطالب پیشنهادی