15:30 1396/02/19

به گزارش مفتاح، معاون پیشین باشگاه استقلال گفت: رفتار هافبک پرسپولیس در دیدار مقابل الوحده امارات کودکانه بود.

علی نظری‌جویباری درباره اینکه آیا استقلال نیاز دارد که در فصل نقل و انتقالات بازیکنی جذب کند، اظهار داشت: استقلال تیم بسیار خوبی دارد و اگر سه، چهار بازیکن جذب کرده و تیمش تقویت کند، مدعی قهرمانی آسیا خواهد شد. باید تیم‌مان را در حد الهلال عربستان و شرق آسیا ببندیم. در جریان نقل و انتقالات استقلال نیستم و رضا افتخاری و دوستان در جریان هستند، اما نباید به مقام دومی امسال نگاه کنیم. اگر دنبال قهرمانی آسیا هستیم، باید سه چهار بازیکن بگیریم تا به امید خدا ستاره سوم را کسب کنیم. استقلال باید تیم فعلی خودش را حفظ کرده و حداقل نیاز به 3،4 بازیکن هم دارد.

وی در مورد بحث بازگشت پژمان منتظری و مجتبی جباری به استقلال خاطرنشان کرد: این دو بازیکن خیلی برای استقلال زحمت کشیده‌اند، اما وقتی با بازیکنان جوان نتیجه گرفته‌ایم، بازگشت به عقب خوب نیست. استقلال با تکیه به جوانان، ثمره‌ آن را دید. قطعا سرمربی و کادر فنی توانمندی‌های زیادی دارند، اما نیروی جوانی به تیم انگیزه داده و می‌بینیم که وقتی استقلال عقب می‌افتد، آن را جبران کرده و به پیروزی هم می‌رسد. منصوریان هوشیارتر از این حرف‌هاست و او بهتر از همه تشخیص می‌دهد. با احترام به منتظری و جباری، استقلال می‌تواند به جوانانش تکیه کند.

معاون پیشین استقلال درباره اتفاق رخ داده در بازی روز گذشته پرسپولیس و الوحده گفت: از حرکت مسلمان در بازی شب گذشته پرسپولیس مقابل الوحده امارات ناراحت شدم. با شور و شوق در حال تماشای بازی پرسپولیس بودیم و تصور می‌کردیم استقلالِ خودمان بازی می‌کند. این دیدار ملی بود و استقلالی‌ها برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه رفته بودند، همانطور که پرسپولیسی‌ها برای حمایت از استقلال به ورزشگاه می‌روند. زمانی که بازی به تساوی دو بر دو کشیده شد، کلافه شده بودیم، چون دوست داشتیم نماینده کشورمان مقابل یک تیم عربی به پیروزی برسد، اما حرکت نسنجیده و کودکانه مسلمان همه استقلالی‌ها را ناراحت کرد.

نظری‌جویباری ادامه داد: مسلمان با دستانش عدد 6 را نشان داد، در حالی بازی مقابل الوحده ملی بود. وقتی مسلمان حرکت زشتی که دور از فرهنگ و ادب است، نشان داد، تصویر او با پیراهن استقلال را در صحفه شخصی‌ام منتشر کردم و از این کار هم پشیمان نیستم. آقای مسلمان با ما قرارداد داخلی بستی و با پیراهن استقلال عکس یادگاری گرفتی، اما نرسیدن پول و مسائل دیگر باعث شد که استقلالی نشوی. از حرکت مسلمان ناراحت شدم و حقش بود که این تصاویر را بگذارم. چطور مصاحبه می‌کنی که در ایران فقط برای

پرسپولیس بازی می‌کنم؟ شما با پیراهن استقلال عکس نگرفتی؟ آقای مسلمان! بازی شب گذشته ملی بود.

وی در واکنش به اینکه منظور مسلمان شماره پیراهن مرحوم هادی نوروزی بوده و شاید قصد دیگری نداشته است، گفت: اگر قصدش این بود، می‌توانست قشنگ‌تر این را نشان دهند. میلیون‌‌ها نفر این بازی را تماشا می‌کردند و برداشت من غلط بوده، آیا برداشت دیگران هم غلط بود؟ آقای مسلمان، با این کار چه انگیزه‌ای داشتی؟ ما شب گذشته طرفدار پرسپولیس بودیم، اما شما حرکت بچگانه‌ای انجام دادی.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی