به گزارش مفتاح غلامرضا هاشمی زاده ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: کشف سرقت در شهرستان اردستان در چهارماهه سال ۹۸ نسبت به مشابه سال گذشته سه درصد و دستگیری سارقان نیز ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: توقیف خودرو سارقان ۱۰ درصد افزایش داشته و کشف کلاهبرداری و قاچاق چوب با مدت مشابه سال گذشته برابر بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: همچنین کشف کالای قاچاق در چهار ماهه سال ۹۸ در شهرستان اردستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰۰ درصد افزایش داشته است.

دستگیری قاچاقچی کالا در اردستان ۹۵ درصد افزایش داشته است

سرهنگ هاشمی زاده با بیان اینکه دستگیری قاچاقچی کالا ۹۵ درصد افزایش داشته و بیشترین کالایی که از قاچاقچیان گرفته شده دوچرخه، سوخت، برنج و کفش بوده است، ابراز داشت: در این ارتباط توقیف خودرو حامل قاچاق هم ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در چهار ماه امسال کشف مواد مخدر ۶۵ درصد افزایش داشته است، گفت: طرح ظفر در شهرستان اردستان برای برخورد با خرده فروشان موارد مخدر انجام شده است و در دستگیری عوامل توزیع نسبت به چهارماهه سال گذشته ۱۰ برابر افزایش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به اینکه درصد افزایش تماس ۱۱۰ اردستان، ۲۱۳ درصد افزایش داشته است، ابراز داشت: بیش از دو هزار و ۵۰۰ تماس گرفته شده که از این مقدار بیش از یک هزار و ۳۰۰ مورد آن عملیاتی بوده است.

تشکیل پرونده‌های نزاع در صدر پرونده‌های انتظامی اردستان است

سرهنگ هاشمی زاده همچنین افزود: تعداد پرونده‌های نزاع در شهرستان اردستان در صدر قرار دارد و این نشان می‌دهد گذشت در بین مردم کم شده است؛ در چهارماهه نخست امسال بیش از یک هزار و ۱۰۰ مورد پرونده دراین ارتباط تشکیل شده که نسبت به مشابه سال قبل هشت درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی همچنین از کاهش ۱۳ درصدی تصادفات درون شهری خبر داد و بیان داشت: ۳۹ مورد تصادف در چهارماهه امسال اتفاق افتاده و تصادفات برون شهری با ۵۹ مورد ۳۱ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان تاکید کرد: عامل ۲۷ درصد تصادفاتی درون شهری اردستان موتور سواران هستند و در چهارماهه امسال ۲۸ مورد تصادفات از مواردی بوده است که موتور سواران در آن دخیل بوده اند.

گفتنی است در پایان این نشست از البسه دیجیتال نیروی انتظامی رونمایی شد.مهر

افزایش ۳۸ درصدی پرونده های توهین در اردستان

مطالب پیشنهادی