12:57 1399/02/26
 
 

به گزارش مفتاح و به نقل از  خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ساعت 2 و 18 دقیقه بامداد امروز در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی واحد مسکونی در طبقه هفتم مجتمع مسکونی فرهنگیان در خیابان حکیم شفاهی، 14 دستگاه ماشین آتش نشانی و 2 دستگاه نردبان امداد به همراه 70 آتش نشان به دلیل گستردگی حریق به محل حادثه  اعزام شدند .

فرهاد کاوه آهنگران با بیان اینکه این حریق کمتر از 20 دقیقه مهار شد افزود: بر اثر این حادثه یک واحد آپارتمان مسکونی به طور کامل در آتش سوخت و به ساختمان مجاور آن نیز خسارت وارد شد .


وی با اشاره به اینکه در این آتش سوزی دود زیادی در مجتمع انباشته شده بود و اکثر ساکنان به بیرون از ساختمان پناه آورده بودند گفت: پس از 2 ساعت تلاش ماموران آتش نشانی دود ناشی از این حریق خارج و 100 نفر از اهالی محبوس شده در این ساختمان نیز خارج شدند .
کاوه آهنگران افزود: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است .


در این خصوص مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان نیز گفت: این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت و بیش از 87 نفر از مصدومان به علت مشکلات تنفسی سرپایی درمان و 13 نفر نیز به مراکز درمانی اصفهان اعزام شدند که حال آنها مساعد است .

غفور راستین افزود: 10 دستگاه آمبولانس برای امداد رسانی به حادثه دیدگان احتمالی این حادثه اعزام شده بود .

 

مطالب پیشنهادی