16:48 1398/11/08

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان کلیه جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس تهران - شیراز معاینه شدند.

در پی اعلام حادثه و اعزام اجساد در اولین دقایق صبح امروز 08/11/1398 به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان، کلیه هماهنگی لازم انجام شده وکلیه اجساد کد گذاری و معاینه گردیدند.

اجساد ارجاعی به این اداره کل 9 نفر بودند که از این تعداد 8 نفر زن و یک نفر مرد بودند.

لازم به ذکر است بستگان درجه اول با در دست داشتن کارت شناسائی خود و متوفی و یک قطعه عکس جدید از متوفی می توانند با مراجعه به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان واقع در فلکه فیض اصفهان، در روزهای عادی و تعطیل از ساعت 8 الی 18 نسبت به شناسائی و تحویل گرفتن اجساد اقدام نمایند. ضمنا شماره تلفن 09137989863آماده پاسخگویی خواهد بود. 

بنا به گفته سرهنگ محمدی، رئیس پلیس راهور استان اصفهان، در ساعت 4 و40 دقیقه بامداد اتوبوس تهران - شیراز در بزرگراه دستگردی به دلیل خواب آلودگی راننده منحرف و از جاده خارج و واژگون می شود. 

وی در ادامه افزود: در اثر شکستن شیشه وپرت شدن مسافران 9 نفر در محل حادثه ویک نفر در بیمارستان فوت می کند. 

سرهنگ محمدی نبستن کمربند ایمنی را باعث پرت شدن مسافران و بلارفتن امار فوتی های این حادثه عنوان کرد. 

وی در ادامه افزود: به دنبال تحقیق پلیس واذعان شاهدان عینی راننده خواب آلود بوده است وبا وجد تذکر مسافران به حرکت ادامه داده است. 

رئیس پلیس راهور  تاکید کرد با اینکه رانندگان باید هشت ساعت استراحت کنند اما در زمان استراحت به امور شخصی می پردازند واستراحت کافی ندارند. 

اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس تهران-شیراز در اصفهان

اسامی مصدومان حادثه از سوی اورژانس اصفهان به این شرح اعلام شده است: فرهاد ملک‌زاده، مینا استواری، ایمان اسداللهی، محمد رشیدی، مسعود رشیدی، فاطمه استخری، ملیکا رشیدی، هومن صلاحی، ساناز معبودی، سعید قره‌چاهی، سید بهروز بهشتی، خدیجه قانع، محمد رحیمی، سید محمد موسوی، حسین اهل عالم، علی کلاهی، سجاد استخری، یک نفر هم آقای ناشناس.

مطالب پیشنهادی