12:43 1398/03/09

به گزارش مفتاح سیامک مره‌صدق نماینده یهودیان ایران در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از همه یهودیان عالم خواست تا با راهپیمایی در روز قدس تضاد خود را با صهیونیسم سیاسی و جنایتکار به جهانیان نشان دهند.

متن بیانیه نماینده یهودیان ایران در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

ایرانیان کلیمی امسال نیز شرکت در راهپیمایی روز قدس را وظیفه ملی و دینی خود دانسته و با شرکت در این راهپیمایی عظیم همبستگی همه موحدان جهان در مبارزه با استکبار و صهیونیسم اشغالگر را مکررا به نمایش خواهند گذاشت.

در شرایطی که دشمن مستکبر تمامی توان خود را بر علیه منافع ملی ملت شریف ایران به صحنه آورده، تمامی اقشار ملت بزرگوار ایران با پیروی از اوامر رهبر معظم انقلاب همراه با هم و یکپارچه بر سر آمریکا و اسرائیل اشغالگر فریاد خواهند زد.

اطمینان داریم که تا رهایی بیت‌المقدس شریف از چنگال ناپاکان و آزادی کامل ملت قهرمان فلسطین فاصله زیادی نمانده است و محور مقاومت با پیروی از پدر معنوی موحدان جهان (مقام معظم رهبری) به زودی پیروزی خود را جشن خواهند گرفت.

از همه موحدان جهان و به‌ویژه یهودیان آزاده درخواست می‌کنم در این راهپیمایی حضور یابند، به‌ویژه حضور یهودیان آزاداندیش تاکیدی مجدد بر تضاد آشتی‌ناپذیر یهودیت نبوی با صهیونیسم سیاسی جنایتکار خواهد بود.

سیامک مره‌صادق

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی

 

 

فارس

مطالب پیشنهادی