12:10 1398/12/26

 

به گزارش مفتاح و به نقل از  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، روز شنبه 24 اسفندماه فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی دکترسیدمحمد قلمکاریان را به عنوان مدیر کل جدید کانون پرورش فکری استان اصفهان منصوب کرد.

در همین راستا و باتوجه به اینکه متاسفانه در روزهای اخیر با بحران بیماری کرونا در کشور مواجه هستیم مراسم معارفه سیدمحمد قلمکاریان به عنوان مدیر کل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان روز یکشنبه 25 اسفند ماه با حضور جمعی از معاونان این کانون در محل اداره کل برگزار شد.

در این مراسم سیدمحمد قلمکاریان اولویت های کاری خود را در کانون پرورش فکری تلاش برای تحقق هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: یعنی در راستای شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان با همراهی و همکاری کلیه مربیان و مدیران کانون حرکت می کنیم تا علاوه بر تحقق اهداف والای کانون پرورش فکری بتوانیم محیطی پرنشاط، امیدبخش برای آینده سازان ایران اسلامی فراهم نماییم.

وی در ادامه بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده بزرگ کانون را برای تحقق اهداف سازمان و تربیت نسلی پیرو آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ضروری دانست و خاطر نشان کرد: تحقق این امر نیز مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها و توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی استان است.

در ادامه این جلسه نیز از زحمات مهدی قربانی مدیر کل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

همچنین فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری نیز با صدور نامه‌ایی از تلاش‌های مهدی قربانی مدیر کل سابق استان اصفهان قدردانی کرد.

شایان ذکر است مهدی قربانی به مدت 4 سال و شش ماه به عنوان سرپرست و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خدمات شایسته و فراوانی را برای رشد و تعالی کانون پرورش فکری و همچنین ارتقاء آموزش کودکان و نوجوانان از خود به یادگار گذاشت.

بر اساس این گزارش سیدمحمد قلمکاریان مدیرکل جدید کانون استان اصفهان دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی  وکارشناسی ارشد تعلیم وتربیت اسلامی و دکتری تخصصی علوم تربیتی گرایش فلسفه و تربیت اسلامی است.

وی علاوه برسابقه های آموزشی و عضویت در هیات علمی دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان و چاپ و ترجمه مقاله و کتاب، سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان، ریاست دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار، سرپرست دانشگاه پیام نور شهرکرد، معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مدیریت مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان اصفهان، دبیرجشنواره ملی تصویرگری رضوی، دبیر جشنواره ملی صنایع دستی آیات، دبیر ستاد برگزاری جشنواره کلان شهر اصفهان و دبیرجشنواره مطبوعات خبرگزاری ها و پایگاههای خبری استان را نیز در کارنامه درخشان خود دارد.

وی همچنین به عنوان مدیرفرهنگی کشوری نیز برگزیده شده است و بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت و برنامه‌ریزی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، قرآنی، تربیتی، علمی و هنری و کارگردانی، سرپرستی گروه و بازیگری نمایش و تئاتر در این شهر را در کارنامه کاری و علمی خود ثبت کرده است.

 

مطالب پیشنهادی