به گزارش مفتاح، سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: با عرضه هرگونه موادمخدر دولتی مخالف هستم و پس از شروع مجلس، این موضوع را در صحن علنی با جدیت پیگیری می‌کنم.

ولی داداشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اینکه کابینه دولت دوازدهم باید جوان باشد، اظهار کرد: منظور از کابینه جوان یک کابینه کارآمد است که به اشتباه، برداشت برخی از رسانه‌ها از کابینه جوان حضور وزاری 20 ساله در وزارتخانه‌ها است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی در بحث انتخاب کابینه جدید و انتصابات از دولت حمایت می‌کند، تصریح کرد: مجلس نیز می‌خواهد در کنار برطرف شدن بحران بیکاری، کشور در مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارد.

وی برطرف کردن بحران بیکاری و قرار گرفتن کشور در مسیر توسعه و پیشرفت را مستلزم داشتن وزرای کارآمد، متخصص و متعهد دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس رأی زنی‌های که با فراکسیون مستقلان مجلس انجام داده‌ایم رأی اعتماد به کابینه جوان، متخصص و متعهد در دستور کار ما قرار گرفته است.

داداشی تخصص و تعهد را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و اظهار داشت: اگر مسئولی متخصص باشد و متعهد نباشد یا متعهد باشد و متخصص نباشد وجود چنین مسئولی در وزارت‌خانه آسیب‌های جبران‌ناپذیری به کشور و دولت وارد می‌کند.

* مخالف عرضه هرگونه مواد مخدر دولتی هستم

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تخفیف مجازات برای حاملان و قاچاقچیان موادمخدر در شرایط کنونی لازم نبود، اظهار کرد: رأی مثبت تعدادی از نمایندگان به اصلاحیه قانون مبارزه با مواد مخدر در کوتاه‌ترین زمان ممکن آسیب‌های بزرگی به حریم خانواده‌ها وارد می‌کند.  

وی با بیان اینکه شاهد چندین میلیون معتاد در کشور هستیم و این آسیب‌ها از قبل حاملان موادمخدر به وجود آمده که در حال آسیب زدن به کشور هستند، گفت: با این شرایط فعلی قاچاق مواد مخدر در کشور زیاد است و با تخفیف قانون مبارزه با موادمخدر تعداد حاملان و قاچاقچیان موادمخدر در کشور چندین برابر می‌شود. 

داداشی با تصریح براینکه یکی از اعضای کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ادعا کرده‌اند که می‌خواهند کوپن موادمخدر دولتی در بین معتادان عرضه کنند، تصریح کرد: با عرضه هرگونه موادمخدر دولتی مخالف هستم و پس از شروع مجلس، این موضوع را در صحن علنی مجلس قرار است با جدیت پیگیری کنم.  

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اذعان براینکه عرضه موادمخدر دولتی چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب کار درستی نبود، خاطرنشان کرد: بعضی‌ها در داخل مرزهای کشور با عرضه موادمخدر دولتی می‌خواهند بگویند که شاه ملعون کار درستی می‌کرد.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی