11:20 1395/10/12

قلعه نویی بعد از پیروزی تراکتورسازی:

به گزارش مفتاح، سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه باید بابت دیدار برابر ذوب آهن به فوتبال ایران تبریک گفت، به انتقاد از رفتار هافبک تیمش پرداخت و افزود: قطعا با «کرار» برخورد می‌کنیم.

امیر قلعه نویی بعد از پیروزی تیم فوتبال تراکتورسازی با ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: باید به فوتبال ایران تبریک بگویم. جدای از نتیجه این بازی سالها در ذهن همه می ماند. هیچ چیز از ارزش تیم ذوب آهن هم با این باخت کم نمی شود.

وی افزود: خدا وکیلی نباید کار ما اینجا می کشید. روی دو اشتباه بچگانه گل خوردیم و باید زودتر از این کار را تمام می کردیم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه با انتقاد از حرکت کرار جاسم هافبک عراقی این تیم و اخراجش گفت: ما حتما با کرار برخورد می کنیم. نمی شود که بازیکن هر کاری که می خواهد انجام بدهد.

قلعه نویی یادآور شد: در فوتبال ایران نیروی انسانی زیادی داریم ولی متاسفانه برنامه ریزی و مدیریت آن خوب نیست.

وی سپس از گزارشگر تلویزیون خواست که به صحبتهایش ادامه ندهد. قلعه نویی گفت: من زیاد حالم خوب نیست.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سئوال که آیا این تیم می تواند قهرمان شود؟ تصریح کرد: ما مامور به تکلیفیم. نتیجه دست آن بالایی است! ولی یقینا با تقویتی که در تعطیلات لیگ داریم (خرید بازیکن در فصل نقل و انتقالات)، در نیم فصل دوم نتایج بهتری خواهیم گرفت. ما دو روز استراحت می کنیم وسپس به یک اردو می رویم.

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی