19:00 1399/11/20

به گزارش مفتاح نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در دیدار با جمعی از اعضای بسیج اساتید استان سمنان اظهار داشت: علم بدون ایمان و تقوا فاقد اثر و ثمره است.

وی بابیان اینکه باید اساتیدی برای تدریس در این دانشگاه انتخاب شوند باید متعهد باشند و در کنار علم، ایمان را به دانشجویان بیاموزند تأکید کرد: باید در کنار علم‌آموزی به تقویت تقوا و ایمان توجه و پرداخته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به برکات و ثمرات نهاد مقدس بسیج نیز اشاره کرد و گفت: هرکجا بسیج وارد شود؛ پاکی و اخلاص در آنجا حاکم می‌شود.

شاهچراغی گفت: امید رهبر معظم انقلاب به جوانان مؤمن انقلابی و بسیجی است و باید در راستای تربیت این نیرو برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن تلاش شود.

وی سلاح بسیجی را اخلاص، نماز و دعا برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: باید یک بسیجی به تقویت این امور مهم در خود و دیگران توجه کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: عمل بدون اخلاص مورد رضا و مقبول درگاه خداوند متعال نیست و باید هر کاری را با هدف جلب رضای خداوند انجام داد.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اهمیت نقش اساتید در دانشگاه‌ها گفت: باید در انتخاب اساتید دانشگاهی بسیار دقت شود.

محمد روحانی مقدم رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان نیز در این دیدار اظهار داشت: اگر مراکز دانشگاهی نبودند امروز شاهد پیشرفت‌های علمی در زمینه‌های مختلف نبودیم.

وی مهم‌ترین رسالت دانشگاه و اساتید دانشگاهی را پرورش مدیران آینده نظام و تلاش در حوزه پیشرفت علم و فناوری در کشور عنوان کرد و گفت: اگر به این رسالت به‌درستی عمل شود شاهد پیشرفت روزافزون در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

مطالب پیشنهادی