10:00 1399/05/11

در دیدار مدیرکل راهداری با نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد، ظرفیت بالای استان اصفهان و گستردگی و پیچیدگی مشکلات راهداری و حمل و نقل

به گزارش مفتاح و به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مدیرکل و معاونین اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان با دکتر مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  دیدار کردند.

در این دیدار مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان به تشریح وضعیت کنونی، ظرفیتها و مشکلات دو بخش حمل ونقل و راهداری پرداخت.

مهدی خضری در این دیدار به جایگاه استان اصفهان در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای اشاره کرد و گفت: رتبه اول جا به جایی حمل ونقل کالا و رتبه سوم جابه جایی مسافر در کل کشور به استان اصفهان اختصاص دارد که خود نشان از ظرفیت بالای این بخش است.

وی ادامه داد: از سوی دیگرحجم بالای تردد ناوگان سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی استان اصفهان به عنوان چهار راه ترانزیت کشور، هزینه حفظ و نگهداری 12 هزار کیلومتر از راه های استان را به شدت افزایش داده است.

 مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: به تناسب ظرفیت های بسیار بالای استان مشکلات راهداری و حمل ونقل نیز گسترده و پیچیده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن استماع گزارشات مدیرکل و معاونین اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان بر هماهنگی  و تشریک مساعی دولت و مجلس برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

طغیانی استفاده از کلیه ظرفیت ها برای حل مشکلات حمل ونقل و راهداری استان اصفهان را ضرروی اعلام کرد و گفت: استفاده از تکنولوژی های روز برای پاسخگویی به نیاز رانندگان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین از پیگیری های ویژه برای جذب اعتبارات در حوزه راهداری و تلاش برای نوسازی ناوگان این بخش در خبر داد.

مطالب پیشنهادی