18:35 1399/12/29

به گزارش مفتاح وبه نقل از  امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان روح الله بیدرام در ویژه برنامه ایام پایانی سال با توجه به شرایط کرونایی گفت: طی سال جدید پیش رو که در ایام ماه شعبان آغاز می شود، طرح تبرکات مهدوی به مناسبت ماه شعبان اجرا می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان افزود: از محل موقوفات متبرکه طرح ویژه تبرکات مهدوی با ارزش 3میلیارد ریال اجرایی شد که این امر تا آخر ایام نوروز مجددا اجرایی می شود

وی نقش مشارکتی خیران را در جریان کمک رسانی به محرومان مهم خواند و اظهار کرد: به مناسبت ایام نوروز و سال جدید توزیع البسه نو شامل کیف و کفش میان محرومان و افراد کم برخوردار با پیگیری مدیران اجرایی بقاع متبرکه اجرایی می گردد

وی با اشاره به اهمیت شفاف سازی و استمرار کمک های مردمی بیان کرد: راه اندازی بانک اطلاعاتی مراکز افق با حفظ کرامت افراد نیازمند آنان شناسایی می شوند و تحقیقاتی انجام می شود تا منابع مالی به دست نیازمندان حقیقی برسد.

حجت الاسلام روح الله بیدرام بیان کرد: با توجه به فضیلت ذبح قربانی با هدف سلامتی امام زمان(عج) با هدف نشاط و همدلی میان مردم با مشارکت های عمومی مردم با مراکز بقاع متبرکه به مناسبت نوروز در نظر داریم.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به پیوستگی خدمات اجتماعی و فرهنگی، در بسته های معیشتی پیوست های فرهنگی دیده شده است که در این خصوص دعای هفتم صحیفه سجادیه، دعای فرج و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را در این قالب مورد نظر قرار داده ایم.
روح الله بیدرام خاطرنشان کرد: توزیع غذای گرم برای افراد بی خانمان با مشارکت هیئت های مذهبی و گروه های جهادی با محوریت بقاع متبرکه به مناسبت ایام نوروز در دست اقدام داریم.

مطالب پیشنهادی