در پی تشریح چرایی تشکیل شورای مشورتی جمعیت آبادگران جوان استان اصفهان شگون حضور جوانان در عرصه سیاسی کشور

به گزارش سرویس سیاسی مفتاح نیوز؛ احمدرضا دلیران فیروز سخنگوی جمعیت آبادگران جوان و دبیر این حزب در استان اصفهان چرایی تشکیل شورای مشورتی حزب آبادگران جوان استان اصفهان را تشریح کرد.

یکی از وظایف ذاتی و مهمی که احزاب در کشور دارند شناخت دقیق از ظرفیت‌ها و تهدیدها در طیف ها و تخصص های متنوع در جامعه است زیرا اگر احزاب چنین رویکردی را در پیش نگیرند در دام تصمیمات یک جانبه و به دور از واقعیت های جامعه گرفتار خواهند شد.

احزاب موتور محرک جریان های سیاسی و انتخابات در کشور هستند به همین لحاظ بسیار مهم است که اقدامات, تصمیمات و انتخاب های آن ها با بررسی واقعیت ها و نیازهای موحود در جامعه باشد که هم مورد اقبال مردم قرار بگیرد و هم بتواند نیازهای واقعی آن ها را پاسخگو باشد.

از این رو لزوم تشکیل شورایی فراجناحی با اعتقاد بر اصول همیشگی حزب آبادگران جوان که همانا اعتقاد راسخ به نظام, انقلاب و ولایت است با حضور افراد دلسوز, متخصص و پاکدست احساس شد.

هدف حزب اصولگرای آبادگران جوان استان اصفهان ارتباط گسترده با نخبگان و مشورت با آن ها و آگاهی از ظرفیت ها و مشکلاتشان و انتقالش به مراجع ذیصلاح و تصمیم ساز کشور است و هم این پیغام را به جامعه می دهد که ما تخصص را فدای نگاه های سیاسی نخواهیم کرد.

متاسفانه در ادوار گذشته سران جریان های اصلاح طلب مکررا با تکیه بر رقیب هراسی و ارائه چهره ای غیر قابل انعطاف از تشکل های انقلابی و اصولگرا سوار بر این موج کاذب شده و منافع باندی و سیاسی خود را تامین کرده اند و ما لزوم مقابله و شفاف سازی با این ترفند سیاسی سران اصلاح طلب را در راس برنامه های حزب اصولگرای آبادگران جوان استان اصفهان قرار داده ایم و از حضور همه اقشار مختلف بالأخص جوانان استقبال میکنیم.

شورای مشورتی جمعیت آبادگران جوان استان اصفهان متشکل از 60 نفر از جوانان تحصیلکرده, متخصص, فعال, خوش فکر و با دیدگاه فرا جناحی و ملی است که همگی دغدغه اعتلای ایران عزیز و انقلاب اسلامی را دارند.

مطالب پیشنهادی