14:30 1396/03/02

به گزارش مفتاح، مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی مدعی شد که مالک این باشگاه است و برنامه ریزی‌ها را برای فصل بعد انجام داده است. به گفته شفق، حتی مدیرعامل فصل آینده تراکتور هم تعیین شده است!

تیم فوتبال تراکتورسازی بعد سقوط به لیگ دسته اول سالها در این سطح حضور داشت و سرانجام در فصل ۸۸-۸۷ در حالی به لیگ برتر صعود کرد که هدایت این تیم به عهده فراز کمالوند بود و ناصر شفق مدیریت این باشگاه را بر عهده داشت. حال که لیگ شانزدهم به پایان رسیده و در آستانه آغاز لیگ هفدهم هستیم، خبری مبنی بر  مالکیت مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی، شرایط این تیم پر هوادار را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

آقای شفق گویا در رابطه با وضعیت تیم تراکتورسازی با رییس فدراسیون نشستی داشتید.

- ناصر شفق: بله یک نشست خیلی خوب با آقای تاج داشتیم و صحبت هایی بین ما رد و بدل شد که به سود تیم تراکتورسازی و به سود فوتبال ایران است.

* آیا شما الان مالک باشگاه تراکتورسازی به حساب می‌آیید؟

- بله. من از سال ۸۷ مالک این باشگاه شدم!

* در این خصوص بیشتر توضیح می دهید؟

- در سال ۸۷ باشگاه تراکتورسازی کاملا منحل شد و به شکل جدیدی مجددا تاسیس گردید. آن سال مالکیت تراکتورسازی جدید به من محول شد و از آن زمان تا به حال مالک این باشگاه به حساب می‌آیم. یک باشگاه هم دو بار یا چند بار واگذار نمی‌شود. با توجه به انتقال مالکیت باشگاه در سال ۸۷ به بنده و با استناد به مدارکی که هست مالک باشگاه به حساب می‌آیم.

* با این حال چرا در همه این سال‌ها شما به مدیریت و اداره این تیم ورود نکردید؟

- به خاطر فضای خاصی که بر کشور و منطقه آذربایجان حاکم بود، صلاح دانستم که اداره این تیم را به خاطر مصالح نظام در اختیار ارگان های ذیصلاح بگذارم. اما اکنون با شرایط سالهای قبل تفاوت دارد و مشکلی نیست که بعنوان مالک وارد عمل شوم.

* گویا فردی را هم بعنوان مدیرعامل جدید باشگاه به جای آقای آجورلو به فدراسیون معرفی کرده‌اید. درست است؟

- آقای حجت الله کبیری که از نظر خودم فردی مجرب و متخصص است را بعنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی می‌کنم. از نظر خودم ایشان حتی از خود من هم در مدیریت فوتبال متخصص تر هستند.

* چند روز است که در خصوص انتخاب سرمربی تیم تراکتورسازی هم صحبت هایی مطرح شده و گزینه هایی هم معرفی شده‌اند. شما در مورد انتخاب مربی هم ورود می‌کنید؟

- این موضوع را در اختیار مدیریت جدید قرار می‌دهیم. بهرحال تیم جدید مدیریت باید در این زمینه تصمیم گیری کند.

* فضای تعامل بین شما و هیات مدیره فعلی باشگاه برقرار است؟

- ما می خواهیم که این فضا موجود باشد و مشکلی با هیات مدیره کنونی نداریم. امیدواریم فضای تعامل وجود داشته باشد و بتوانیم به بهترین شکل ممکن کار را پیش ببریم.

* در حال حاضر گزینه جدیدی برای سرمربیگری این تیم در ذهن دارید یا همان گزینه‌هایی که فعلا مطرح شده اند را در نظر گرفته‌اید؟

- اجازه بدهید که به این سئوال شما فعلا پاسخ ندهم.

* تیم تراکتورسازی از پنجره تابستانی نقل و انتقالات محروم است. برای این مشکل چه راهکاری در نظر دارید؟

- احکامی که از سوی فیفا صادر می‌شود تغییر ناپذیر است و باشگاه تنها باید هم و غم خود را برای حفظ داشته هایش بگذارد. این بهترین و تنها راهی است که برای مبارزه با این مشکل پیش روی ما قرار دارد.

 

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی