12:47 1397/05/06

 

 

 

 

به گزارش مفتاح و به نقل از مهر، محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تقدیم گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس درباره سوال از رئیس جمهور به هیئت رئیسه خبر داد و گفت: هیئت رئیسه مجلس این هفته باید مجددا تعداد امضاهای سوال از رئیس جمهور را بررسی کند و در صورتی که بیش از ۷۴  نماینده بر درخواست خود اصرار داشتند، طرح سوال از رئیس جمهور اعلام وصول شود.

 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: علاوه بر این، بررسی استیضاح وزیر اقتصاد نیز هفته جاری در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار خواهد گرفت.

 

به گزارش مهر، هفته گذشته سوال از رئیس جمهور با حضور نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، سیف رئیس کل بانک مرکزی، کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آوایی وزیر دادگستری و امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور  در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شد.

 

نهاوندیان در این جلسه پنج سؤال از روحانی را مغایر با سیاست‌ها و راهبردهای مقام معظم رهبری تلقی کرده و از نمایندگان خواست از پیگیری این سؤالات صرف‌نظر کنند. اما طراحان سؤال از رئیس جمهور اعلام کردند که از پاسخ‌ سؤال های رئیس‌جمهور قانع نشده‌اند.

 

مطالب پیشنهادی