مدیر طرح ساماندهی ناژوان: سه شنبه و چهارشنبه ناژوان مسدود است

 

به گزارش مفتاح و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، رسول هاشمیان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مجموعه مدیریت ناژوان برای جلوگیری از بروز حوادث در چهارشنبه آخرسال، اظهار کرد: به همین منظور روز سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری تمام معابر اصلی و ورودی های ناژوان بسته خواهد شد.

وی با اشاره به بستن راه های فرعی و دسترسی های محلی به ناژوان هم تصریح کرد: این اقدام نیازمند حکم از مراجع انتظامی است و شهرداری اختیاری برای بستن این مسیرها ندارد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان افزود: از 1200 هکتار عرصه ناژوان فقط 300 هکتار آن یعنی 30 درصد، در اختیار شهرداری اصفهان است و با کسر بخشی از رودخانه زاینده رود در این محدوده، 550 هکتار از مجموعه ناژوان جزو اراضی و املاک مردم به شمار می رود و شهرداری در این بخش نمی تواند ممنوعیتی برای تردد کشاورزان و اهالی ایجاد کند. ضمن اینکه حدود هزار واحد مسکونی در این محدوده وجود دارد و عملا چنین کاری امکان پذیر نیست.

وی اظهار کرد: با این وجود گشت های شهرداری در روز چهارشنبه سوری در همه بخش های ناژوان برای پیشگیری از بروز آتش سوزی یا حوادث ناشی از چهارشنبه سوری فعال خواهد بود و نظارت خواهند داشت.

هاشمیان با اشاره به محدودیت های اعمال شده برای مجموعه ناژوان با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: همه بخش های تفریحی و گردشگری ناژوان حداقل تا 15 فروردین ماه 99 تعطیل است و تنها بخش فضای سبز در اختیار شهروندان است که برای توقف شیوع ویروس از همشهریان درخواست می کنیم تا زمان رفع این مشکل، از حضور در این بخش هم خودداری کنند.

وی بیان کرد: با توجه به تعطیلی بخش های تفریحی ناژوان، شیفت های نوروزی همکاران ما در مجموعه هم به بازدید و نظارت محدود شده است.

مطالب پیشنهادی