15:50 1397/08/20

 

 

 

به گزارش  مفتاح، حادثه سقوط بونکر سیمان بر روی خودروی پژو در خیابان مطهری روبروی بیمارستان امید دیروز ساعت ۴٧: ١٣ به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشاني اعلام و بلافاصله آتش نشانان به محل اعزام شدند اما متاسفانه راننده خودرو در این حادثه جان خود را از دست داد.

بونکر سیمان پس از اصابت با ۴ ماشین، در انتهای مسیر بر روی پژو سواری، سقوط و در لحظه خودرو سواري را به طور کامل له کرده بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمني شهرداري اصفهان در محل حادثه حضور پیدا کرده و حادثه را به طور مستقیم فرماندهی كرد. همچنين نیروهای عملیاتی از ایستگاه های ۱، ۱۲ ،۸، ۵ و 10 و 6 در محل حادثه اعزام شده و برای بیرون آوردن خودرو تلاش كردند. 

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان در اين باره گفت: آتش نشاني اصفهان براي امدادرساني به اين حادثه 25 نيرو و فرمانده خود را به محل حادثه اعزام كرد.

محسن گلابي اظهار داشت: همچنين 9 دستگاه خودروي امداد، اطفاء و يك جرثقيل، از 6 ايستگاه آتش نشاني اصفهان به محل حادثه اعزام شد. در نهايت خودرويي كه طي اين حادثه آسيب ديده و متاسفانه راننده آن در دم فوت شده بود، رهاسازي شد. در ادامه نيروهاي ما در حال ايمن سازي محل حادثه براي بلند كردن و انتقال بونكر هستند اما متاسفانه تجمع شهروندان در اطراف محل حادثه، خدمت رسانی آتش نشانان را با مشکل روبرو کرده بود. 

گلابي افزود: در حال حاضر نيروهاي آتش نشاني براي جلوگيري از پيامدهاي احتمالي در محل حادثه حضور دارند و تا برقراري ايمني كامل به عمليات خود ادامه خواهند داد.

 

 

منبع اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان،

مطالب پیشنهادی