18:51 1397/02/23

 

 

 

به گزارش مفتاح و به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی شکایت شهروندی مبنی بر سرقت محموله خشکبار وی به ارزش 4میلیارد و 500 میلیون ریال، موضوع دستگیری سارق در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این محموله توسط راننده کامیون باربری، به مقصدیکی از استان های شمالی کشور بارگیری شده بود که راننده اقدام به سرقت محموله می کند.

سرهنگ خسروی بیان داشت: کارآگاهان با انجام تحقیقات علمی و تخصصی دریافتند باندی متشکل از 4 نفر به شهرهای مختلف کشور سفر کرده و با ارائه مدارک جعلی محموله های باری را تحویل گرفته و سپس آن را به سرقت می برند.

این مقام انتظامی بیان داشت: نهایتاً با پیگیری های به عمل آمده و اقدامات ویژه پلیسی مخفیگاه سارقان در 2 استان کشور شناسائی و در دو عمیات ضربتی اعضای این باند دستگیر و جهت تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

وی گفت: پیگیری های بعمل آمده حاکی از سرقت های متعدد توسط اعضای این باند در شهرهای مختلف کشور است که تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد و از کسانی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند می خواهیم برای شناسائی سارقان و طرح شکایت خود به پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به کشف 2 محموله خشکبار مسروقه به ارزش 600 میلیون ریال از این باند اظهار داشت: اطلاعات به دست آمده از سرقت بیش از 7 میلیارد ریال اموال مسروقه توسط باند مذکور حکایت دارد.

سرهنگ خسروی از دستگیری یکی از مالخران این پرونده در یکی از شهرهای غربی کشور طی عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی سایر مالخران و کشف اموال مسروقه همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان به سابقه دار بودن اعضای باند اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات این باند به صورت گسترده در سطح کشور بوده و از پلاک ها و مدارک جعلی نیز در رسیدن به اهداف خود استفاده می کردند.

مطالب پیشنهادی