21:07 1400/01/17

به گزارش مفتاح و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" حسین ترکیان" بیان داشت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه شخص ناشناسی به زور وارد منزل وی شده و پس از ضرب و شتم او گرنبند طلای او به ارزش 300 میلیون ریال را سرقت کرده و متواری شده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات بر روی این پرونده در حال انجام بود که شکایت های مشابه دیگری از سوی 3 نفر دیگر از شهروندان نیز واصل شد و اطلاعات به دست آمده از مال باختگان نشان داد که کارآگاهان با باندی از سارقان خشن روبرو هستند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان به سرعت تمام امکانات، توان و ظرفیت خود را بکار گرفته و با رصد هوشمند سارقان سابقه دار، بكارگيري شيو هاي خاص علمي و پليسي و گسترش چتر اطلاعاتی خود سرانجام سرنخ هایی از محل های تردد و سکونت سارقان که از افراد سابقه دار بودند را بدست آوردند.

سرهنگ ترکیان تصریح کرد: پس از آن کارآگاهان طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی مخفیگاه متهمان را به محاصره خود در آورده و در حالی که این افراد از حضور پلیس غافلگیر شده بودند قبل از اینکه بتوانند فرصت فرار پیدا کنند آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان افراد کهنسالی که به تنهایی زندگی می کنند را شناسایی کرده و در فرصتی مناسب به زور وارد منزل آنها شده و اموالشان را به سرقت می بردند گفت: با اعتراف سارقان، مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و در عملیاتی جداگانه دستگیر شد.

سرهنگ ترکیان با هشدار به کسانی که با این گونه سرقت ها باعث ایجاد نا امنی در بین مردم می شوند گفت: مجرمان باید بدانند که در تیر رس پلیس قرار دارند و در کمترین زمان پس از ارتکاب جرم به زانو در خواهند آمد.

مطالب پیشنهادی