12:09 1399/05/08

به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی؛محمد مجیری با تاکید به این نکته که امسال شرایط ویژه ای به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی حاکم است،گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و تهیه دام زنده به مناسبت عید سعید قربان، سامانه تلفنی 3553 آماده ثبت سفارشات و عرضه دام زنده به شهروندان می باشد.


وی افزود: شهروندان برای خرید و ذبح دام از روز سه شنبه ( 7 مرداد) می توانند سفارش خود را به مرکز ذبح شرعی و بهداشتی معرفی شده واقع در اصفهان کیلومتر 5 جاده نایین،کیلومتر 10 جاده اختصاصی فساران مجتمع کشتارگاه صنعتی دام فساران شهرستان اصفهان هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری انجام دهند.


مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: روند سفارش غیر حضوری با شماره تلفن سامانه 3553 است که پس از اتصال به اپراتور براساس نوع سفارش شهروندان، دام مورد نظر متناسب با هزینه ثبت و پس از واریز وجه دام و هزینه کشتار،دام انتخاب،ذبح و به صورت بسته بندی تهیه و به آدرس سفارش دهنده ارسال می شود.


وی ادامه داد: نظارت بر رعایت اصول بهداشتی در ذبح دام بر عهده سازمان دامپزشکی است و برای حصول اطمینان از رعایت قوانین و نرخ مصوب دام، سرکشی و نظارت بازرسان در دستور کار قرار گرفته است.


مجیری گفت: منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سرایت آن و نیز رعایت نظم و بهداشت و پیشگیری از اختلال در نظم و آسایش شهروندان امسال توصیه می کنیم، شهروندان سفارش خود را از طریق سامانه تلفنی اعلام کنند.

مطالب پیشنهادی